God morgon....

...alla glada och pigga.
Nu är det onsdag, mitt i veckan vilket betyder att det snart är helg och att min älskade jimmie snart kommer hem. Ska bli så skönt. :D
Han är är Luleå och har någon sorts praktik som kan leda till jobb så vi får hoppas på det bästa :D
Idags ka jag gå uåå till Vivsta skola och jobba några timmar, det var meningen att jag skulle jobba mellan 11.00 - 18.00 men så har det blivit sjuka på lärarfronten så jag fick hoppa an redan kl 8.00 -18.00 så det kommer att bli en lååång dag idag...
Men jag kommer inte att ha brottom hem till en tom lägenhet, det enda som finna här är katterna och det är inte så lätt att prata med dem. ;P men de är mysiga..

Näe nu ska jag ta och göra mig klar så jag inte kommer för sent...
Ha en bra dag allesammans ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback