Less, less, less

Kan man bli mer less på sin egen dator. Jag köpte en extern hårddisk för att jag skulle få mer plats och kunna arbeta fortare, så det kunde jag instellera The sims 2 med alla expantioner igen och der gjorde jag nu vill inte datorn arbeta alls längre, för det har hammat på fel disk, så nu ska jag fara bort till Sonny och ge han full tillåtelse att fixa min dator, han ska göra det han kan bäst. Efter det ska jag nog aldrig(ta i trä) ha problem med datorn.. hoppas jag.
Igår var vi hemma till Tommy föräldrar och fixade min bakruta, det bev väldigt bra, nu har de torkat och det är jätte fint, enda problemet är att bakrutan är inte tonad men det är sidorutorna bak så det kan se lite roligt ut men jag överlever, tills vidare.
Imorn åker min älskade Jimmie till Luleå och ska vara borta i fem dagar, hur ska jag klara mig utan honom?!?
Jag har inte fått något jobb inför veckan heller så det finns absolut ingenting som jag kan hitta på.
Jag får sysselsätta migsjälv så gott jag kan, städa, eller diska, ja det finns en del man kan göra, men inte hela dagarna.
Ja men nu får ni ha en trevlig Söndagkväll, Själv ska jag fixa datorn och vänta på att klockan ska bli åtta så jag kan titta på "HÅL I VÄGGEN"!!!! Roligaste program jag vet :D haha
Kolla ni med:

Hål i väggen
Kl: 20.00
Kanal 6

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Hej hjärtat. Såg nu att telefonen stängt av sig. Vi får höras imorgon ;)

Puss!

2008-09-22 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback