Tjohoo!!

Igår kom min älskade dator hem :D
Den har varit på elgiganten och hälsat på i 4veckor.
Men nu äntligen så är den här. När jag kom in sa de att det inte kunde hitta på något fel på den vilket jag tyckte var väldigt konstigt , men när jag startade den så var den helt felfri... så jag fick hem den... dessutom så var det helt gratis, ingen kostnad alls :D
Bilen blev lagad för ett tag sedan med, jag har bara inte skrivit in det, men då skedde det en olycka i lördags istället, kan berätta om det senare, är för tillfället hemma på lunch från Sörbergeskolan där jag vikkar idag.

Jag kan även avslöja att KLURINGEN som jag hade lagt ut på min blogg ÄR OMÖJLIG!! det går inte att lösa den.
Men det var ul att skoja lite..
Imorn ska jag vikka igen, men jag vet inte hur länge än. det får jag veta senare idag. :D
Men nu sa jag se om jag kan hitta på något att göra på min "lilla" lunch mellan 10 och halv tre. Men det tror jag inte är några problem. :D
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Pengarna på mobilen tog slut precis när jag skickade det senaste meddelandet till dig, därför fick du bara halva. Men jag skrev iafl att vi nog skulle kunna hitta på något nästa vecka. :-)

2008-09-03 @ 14:52:25
URL: http://lina007.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback