Fraktarna...

Igår var jag och Madde bort till fraktarna och körde en sväng eller två, men sen blev det så himla mycket folk. =P
Många som tar körkort nu till våren.. men det är ju spännande.
Jag träffade även Aaka igår. =D har inte sett eller träffat henne på hur länge som helst så det var roligt att få träffa henne. Vi pratade lite medans Madde vblev kidnappad av Mikka, Nette och Olle, de åkte iväg så Madde bil fick dstå själv, med nycklarna i dessutom, skitbra gjort tjejer!
Det slutade med att jag fick köra efter dem och så Madde fick komma tillbaka till sin bil någon gång.
Men men, tänbker man inte på andra så gör man inte!
Finns ju sånt folk oxå.. =P tur att alla inte är likadana.

Jag tror jag får spunk på allt nu, händer så himla mycket till veckan,
mamma kommer hem på måndag och jag längtar som bara den. =)
Madde flyttar in till sin lägenhet till veckan.
Sandra börjar renovera sin till veckan
Majja och Micke flyttar in till sin nya lägenhet på måndag.
Cicki kommer upp till helgen. =D
Jag börjar med ett nytt jobb på måndag.

Sen finns det inga fler som gör något som är viktigt att nämna.
Alla i min vänskapskrets hittar på något, =P


Men nu ska jag skriva klart min presentation så jag kan skcika iväg min ansöka någon gång.
Har skribit ut betyg, personbevis, ansökt om pengar och till sist ska jag skriva ett personligt brev som jag kommer att slänga med. =D
Sen ska det postas. =D =D
Kommer att bli så himla roligt... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback