Mamma har varit på besök

Idag kom mamma på besök.. Igår kom hon hem från USA så då kom hon hem till mig och Jimmie idag och käka middag, Tommy kom oxå. =)
När de kom så åt vi sen kollade vi på bilder från USA.. =D
Jag ska lägga upp några bilder från det så får ni se vad fint det är där nere. =)
Nästa gång vill jag följa med =) Sandra säger också att hon vill följa med =)

När vi hade ätit så kollade vi på bilder och jag fick min apresenter av mamma och Tommy.
En tröja från Jeff Dunham showen...


Två par örhängen också från USA...


Och till sist ett guld-armband...


Jimmie fick även snappsglas. Ett från varje delstat som de hade varirt i =D
Men nu ska jag åka hem till Sandra ocgh vara lite social med henne. =P
Hon ska städa så jag ska se till att hon gör det. Ska även se om Madde vill komma förbi =)

Det gick jätte bra på mitt nya jobb oxå, men det var lite stelt i början då man inte känner varann så himla bra men det var kul. Jag längtar tills nästa gång vi ska träffas så vi får lära känna varann lite mer. =)

Hoppas alla har haft en trevlig dag/helg.. Det har i alla fall jag haft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback