Slut på rubruker...

Idag ska jag börja på mitt Andra uppdrag som ledsagare. Det ska bli himla rolgt, för killen verkar vara jättesnäll.. =)
Jag kommer säkert att ha kul. hoppas på det =P
Efter att jag är klar med det så kommer mamma och Tommy hem till oss, De ska äta hos mig och Jimmie, även Sandra kommer =)
Men hon kommer och äter sen åker hon och sen kommer hon tillbaka =P
Jag har just klivit ur duschen så jag ska fixa till mitt hår innan jag går någonstans.. Men det tar inte så lång tid, jag är van nu så jag vet hur jag ska göra =)
Imorn ska jag jobba på vivsta igen, men det är bara tre timmar, men det är ju alltid något =P
Jag vet faktiskt inte vad jag mer kan skriva.. Jo jag har skaffat bilddagbok. =P
Tyckte det skulle vara en kul grej att testa: Min dagbok =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback