Snart är våren här...

.. men det ska ju ta tid för snön att smälta, jag vill att den bara ska försvuinna nu på en gång. =D
Men det blir kanske lite för blött ute i så fall =P
Men igår var det himla fint väder ute =) Jag var ute en lite sväng med Sandra och sen träffade jag Madde på kväkllen.
Jag träffade även Mikka en stund på efter middagen men det blev inte så länge för hon skulle iväg och jag hade just ätit så jag skulle köra bort Sandras bil till henne så hon kunde gå med Zingo hem..
Jag tycker det är lite synd att jag och Mikka inte umgås på samma sätt som vi gjorde inann, saknar det lite =)
Men ikväll är det McDonalds kväll.
Det blir Jag och Olle (första gången för henne) forhoppningsvis Mikka och Madde =)
Destop fler desto bättre =D
Just nu sitter jag på min rast på skolan och dricker lite varm choklad, tar det lugnt uinna jag ska köra mitt sista pass på fritids. 13:10 - 17:15
När jag kommer hem blir det middag direkt för mig och Jimmie sen kommer kanske Madde hem till mig och vi ska kolla lite One Tree Hill. =D en av de bästa serierna som jag sett... =D

Imorn så har jag inte så himla mycket på Schemat, det enda som jag har inplanerat är ett möte på kommunhuset ängående ett nytt Ledsagar/kontaktperson-jobb. =)

Jag hoppas att det kommer att bli bra. för jag vill ju verkligen få lite till, det skulle vara trevligt. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny (kusinen ;))

Åh inte fick ja nått grattis här :P

2009-04-07 @ 20:11:40
URL: http://jenny1986.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback