Crazy days!

Det finns verlkigen dagar som man bara vill hoppa över eller spola förbi...  Idag har varit just en sådan dag, helt upp och ner... Och det här jävla snacket med att man inte kan lämna tillnaka lånade saker jag blir tokig!! Jag ska aldrig låna ut någonting till någon framöver så slipper man bli kallad en massa saker och man slipper skitsnack bakom ryggen, man slipper även bli ovänner...
Men nog skrivit om det, nu är det så att jag och Mikka var hem till Johan igår, hade det trevlig och kollade på film, hans nya TV och nya BIO-ljud... det var väldigt trevligt.. När vi kom därifrån så skulle vi hem men Sandra ringde och hon hade fortfarande väldigt ont i magen och haft det hela hegen så det bästa vi kunde göra var att åka till akuten... Vilket vi gjorde, två och en halv timme senare, väldigt mycket mer trött än innan vi kom dit och väldigt hungriga kom vi iväg vid kvart över fyra och då bjöd Sandra på mat på shell sen åkte vi hem och skulle sova... Det var mysigt.. =P
När jag vaknade ringde jag Maja och hon kom bort till mig vi gick en långprommis med Tyra och när vi kom tillbaka skulle vi åka till MAXI för att handla några småsaker till middagen, just när vi skulle åka ringde Sandra och frågade om vi ville följa med henne och Mikka till stan och sen till MAXI, men det tog lite mer stop ön vi räknade med, men det var en trevlig tripp.. =P
Vi kom dock hem lite senare än jag och Maja räknade med... Under den trevlig undernara färden var det någon som var väldigt grinig eller hade vaknat på fel sida, för så fort man sa någon så blev det sura miner... Men man kunde heller inte få något riktigt svar, men det gick över, trodde jag... Men sen kom värsta smällen, det blev ännu surare miner över jag vet inte ens vad och Vi skulle inte ses något mer förrens om ett halvår, vilket jag tycker är väldigt överdrivet med tid att lugna ner sig på... Men det kanske är så för vissa.. Jag vet inte...

Idag när jag och Maja var ut och gick med Zingo och Tyra så bestämde vi oss för att gå förbi ICA och köpa någon smaskigt... Jag köpte vindruvor.. =D=D=D Sitter och små-äter på dem nu... =D

Imorn ska vi ut och gå med hundaran igen... fast det blir en ångre promis denna gången, rundorna blir bara längre och längre, men det är ju bra det =P Efter det så hade jag tänkt att jag skulle städa lite här hemma det ser ut som faan... haha elel rinte riktigt men städa måstan man ju, så då passar jag på nu när katterna ska badas... de fäller så mkt päls så det är dax för ett bad... Kan bli väldigt intressant =D


KVÄLLENS BILD!
Från förra gången de badade, Lillan gillade det inte så mkt, försökte smita ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback