Helkväll med Madde...

Igår var det tänkt att jag Mikka och Sandra skulle hitta på något hade planerat hela veckan att vi skulle göra något tillsammans... =D
Vi bestämmde att de skulle komma till mig hav nio och så skulle vi bestämma vad vi skulle hitta på då... Runt åtta tiden fick jag ett mess av Sandra där det stod att Mikka skulle vara med Johan nu på alla hjärtans dag och att Sandra skulle följa med för Mats skulle oxå dit.. Så då ville det inte vara med mig, de bara struntade helt och h¨ållet i att vi hade bestämmt... Jag blev faktiskt j*vligt besviken på dem... Under kvällens gång fick jag mess av Sandra som tyckte att vi skulle träffas i stan men när de var på väg dit var jag på väg hem, dessutom så skulle Sandra sova todogt sa hon, men det var väl bara något hon sa... Halv fem skrev hon god natt...
När jag fick veta att de inte skulle vara med mig som vi hade bestämmt så hade jag redan pratat med Madde och frågat om hon ville hitta på något med oss tre och det ville hon men eftersom Mikka och Sandra bara dissade så blev det jag och Madde hela kvällen, det var himla roligt =D
Jag skjutsade först hem mammas jobbarkompis, dotters, pojkvänn... =P
Sen åkte jag hem till Madde vi kollade på bilder och hade det trevligt runt elva tiden åkte vi in till stan, surrade lite med Richard och Jea på Shell, kolvägen sen åkte vi och skjutsade hem Fredrik, Karro och Thomas... De skulle hem tidgt från krogen tror inte klockan var mer än kvart över tolv när vi hämtade dem... En skulle till Granloholm, en till Tallnäs och nästa till Böle... Det var trevligt för vi kom fram till att jag hade träffat Thomas förrut, det visade sig att det var Kamillas bror, ett himla roligt sammanträffande... =D
När vi kom tillbaka till stan skjutsade vi ner tre kompisar till Madde från Skönsmon tillstan, sen var det äntligen dax att åka och äta, Madde var schysst och bjöd på MAX för att jag hade gett henne en körning... =P
Direkt när vi hade ätit så ringde nästa person, det var Robert, han och Hugge skulle ha skjuts hem från stan så Madde körde även dem, det var en trevlig åktur..  Har inte träffat Robert på jag vet inte hur länge så det var kul att prata lite om vad som hänt under åren och vad vi gjorde... Sen begav vi oss en sista gång in till stan och det var onödigt som bara den, för vi bara åkte in och vände sen åkte vi hem till Madde, jag hämtade min bil och jag åkte hem, jag var hemma runt tre... Jag somnade på en gång, jag var så himla trött. hehe...
Men det var en trevlig kväll, tack så himla mycket för ett trevlig sällskap och en helskön kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback