McDonalds kväll..

Igår var jag och Mikka på McDonalds innan vi åkte dit så hälsade vi på Johan på hans jobb, vi var där mellan 10 och halv 11, sen åkte vi upp till McDonalds, vi åt tre små rätter. hehe, började med en cheese burgare, och efter det tog vi och åt mina älskade hot wings, och sen när klockan närmade sig halv tolv så frågar personalen oss om vi ville ha en glass var,¨jag sa att det hade vi tänkt köpa strax, men då säger de, vi ska tömma glassmaskinen så ni får glass gratis av oss om ni vill ha, det tackar man inte direkt nej till...
Det blev en väldigt trevlig och lyckad kväll... =D
Fast vi hade litet problem innan vi skulle åka in, ingen av oss har pengar till att äta där ännu mindre att åka in så vi fick samla alla småkronor vi kunde hitta, panta burkar och betala med det skrammlet...
Vi var hemma runt tio över tolv, och på vägen hem åkte vi baken em saabjävel, det finns ju hur många sådans som helst nu, de får sluta tillverka dem... hehe...
Har absolut ingenting emot saab, tycker bara att det finns för många just nu... ;)
Vi gjorde ett varsitt mästerverk när vi väntade på våran mat igår... hehe...
 Ett varsitt flygpan av gamla kvitton.. =D
 Närings- och allergitabell.. studerade vi väldigt noga igår.. ;)
 Min gamla tele och Mikkas gamla tele, =D de fick oxå vara med på bild =P
 Och söta lilla Mikka =D

Idag kom sandra till mig halv åtta och lämnade Zingo, jag och Mikka skulle gå ut och gå med han kl tio, men jag somnade när Sandra hade gått, sen sov jag till kvart i elva, då ringde jag Mikka och vi hann inte gå ut och gå... =( men vi ska träffas sedan =D

Sandra kommer till mig om en kvart och då ska vi åka hem till henne för hon ska göra sig i ordning sen ska hon till läkaren... Hon ville att jag skulle följa med så jag är snäll och gör det... =D
Ikväll har jag inga planer alls, Mikka ska på konsert och jag vet inte vad Sandra ska hitta på, men jag ska prata med henne sedan... =D hoppas hon har någon bra ide på vad man kan hitta på... =D

DAGENS BILD:
Det är för mycket snö ute nu... borde bli sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback