McDonalds-onsdagen...

... gick bara toppen, det började med att jag och Mikka kollade på film hemma hos mig, och sen gjorde vi oss klar pch åkte in till Birsta, tio över elva var vi i Birsta på McDonalds, vi satt och ner och tog beställde lite mat jag¨beställde såklart, hot wings.. =P Till efterrätt blev det en McFlurry med daim, det var väldigt trevligt, sen åkte jag och Mikka in till stan, me det var snorhalt på motorvägen... läskigt...
När vi kom in till stan så träffade vi Olle och Jonas, snacka med dem en stund sen, fick de skjuts hem, då begav vi oss till Shel på kolvägen och fixade lite in min bil.. Så nu är det skiit snygg... =D=D
Vi kom till Sandra när klockan var runt halv ett och pratade med henne tills klockan blev halv två, sen åkte vi in till stan igen och då körde vi och lekte lite... hihi... Lite bus som man inte bör nämna på bloggen... =P
När klockan böev så ställde vi oss utanför MAX och skulle vänta på en kompis, men denna kompisen dök inte upp...
Men nu kommer vi till det stora problemet, bilen ville inte starta när vi stod utanför MAX, vi blev tvungen att rucka på startmotorn, men det funkade ändå inte... hihi, så då fanns det bara ett alternativ kvar, vi fick putta bilen ner till Shell från MAX och väl där, knuffade vi bilen förbi Shell och ner för deras lilla backe som de har där och då fick jag ingång bilen med rul, som tur var så när vi kom till Nacksta Shell, lärde vi oss av vårat misstag och fick ställa oss i lutande backe... haha, var var hos Sandra till klcokan var tre sen åkte vi hem, tror vi var hemma runt kvart i fyra, mellanlandande hemma hos Mikka innan jag åkte hem, när jag väl kom hem så ringde jag Timmie och planerade lite om hur vi skulle göra idag, jag fick riktigt vettiga svar som tur var, killar är ju inte så känd för sin goda planering så de var skitbra att han kunde svara som han gjorde...
Idag vaknade jag elva ringde Mikka och Maja, bestämmde lite med dem, sen sov jag till tolv då Maja kom och sen klädde jag på mig och gjorde mig i ordnig... Nu sitter jag vid datorn och väntar på att Mikka ska komma hit med en mjölktetra, så vi kan göra varm oboy som vi kan ta med oss på vår lilla utflyckt... =D
Jag, Sandra och Mikka blir uphämtade runt två av Timmie och då åker vi och har våran planerade utflyckt vilket jag skriver mer om senare... =D
Ha en trevlig dag allesammans =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback