Ny vecka, nya tag...

Nu är det ny vecka och jag måste ta nya tag med bilen så att den blir klar, den gick igenom besiktningen men nu har jag ett däck som måste fixas... Det är då alltid något...
Men som tur är så går det snabbt att fixa och sen skulle Tomy hjälpa mig denna gången...
TACK TOMMY!!!
Helgen har gått snabbt, jag har dock inte sovit så mkt men det har varit skönt att kliva upp i tid och göra mycket under dagen... =D
I fredags så var vi hemma hela kvällen och myste kollade på film och så...
Lärdagen så bestämmde vi stt vi skulle på bilträffen som var i Birsta, det var väldigt trevligt men det var så lite filk, jag trodde det skulle vara betydligt många fler där...
Jag åkte med Sandra in till Birsta sen åkte hon och jobbade, sen åkte jag med Madde på bilträffen och inn till stan när vi väl kom dit... =D
När vi var i stan fick Mikka en körning så jag åkte med henne till Timrå och tillbaka till Shell.. Seven eleven... hehe
Väk där träffade vi Madde och Sandra som jobbade, När vi stod vid ett av borden så kom det fram två killar till oss som började prata om vad man kunde göra för kul i Sundsvall.. Efter ett tag kom vi fram till att den ena kille hade nyss flyttat till Sundsvall ända från Malmö. Det var så himla komiskt... Jävligt trevlig kille... =)
Igår kom Mikka hit med Johan, och Madde var redan här när de kom så då skulle vi slå på en film men Jimmie och Jocke ville ha skjuts in till stan så jag körde dem med Sandras bil, sen när jag skulle vara tillbaka så skulle de andra vara klar så vi kunde slå på filmen, men de var de inte så skulle Mikka och Johan åka til ICA och de kunde de inte ha gjort då jag avr i stan, de skulle vänta tills jag kom tillbaka så det tog ännu längre tid innan vi kom igång med en film.. Till slut kom vi igång och klockan var  nio när vi slog på filmen, sen åkte Mikka och Johan hem vid halv elva, då gick jag och Madde en långis med Zingo, =D
Sen var det dax för Madde att åka hem..
Idag så kom Sandra till mig runt nio då åkte vi och åt frukost på McDonalds (Sandra bjöd)..
TACK SANDRA!!!
Nu ska Vi snart gå ner till banken och fixa en räkningen sen efter det så ska mamma hem så vi skjutsar henne... =P
Ikväll har jag inget planerat tror jag ska se en film som jag inte har sett har många nya fimer hemma nu som måste ses, så det blir nog de... skönt pch lungt, inte en massa folk, =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback