Ombesiktning...

Idag ska jag åka och ombisikta min bil, se om den går igenom denna gången, det hoppas jag för jag vill inte ha en till ombesiktning. =P
Jag ska plocka upp Mikka innan vi jag ska åka, sen åker vi tllsammans... =D
Ikväll så är det som säkert alla vet McDonalds kväll, tyvärr så blir det nog att vi måste ta Mikkas bil idag oxå, men jag hoppas att min bil går igenom så jag slipper åka snålskjuts på henne något mer, men innan jag kan åka runt en massa så måste jag fixa bromsarna men eftersom de inte har sagt något om det på den förra besiktningen så kommer de inte säga något denna gången heller..
Får hålla tummarna och hoppas på det bästa... ;)

Idag är det fint väder ute synd att det är så många minus bara, solen skiner och det är bra... =D
Igår blev det att jag och Mikka tog en sväng på McDonalds då med, jag smakade den nya milkshaken, päron, den var väldigt god.. =D
Men ikväll blir det nog ingen sånt, jag ska bara ha mina god hot wings sen igen mer... =D Älskar mina hot wings, och bara för att jag gillar dem så mkt som kommer det säkert att ta bort dem från sin meny, det skulle inte förväna mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback