Överlycklig... =D

Idag när jag gick igenom min garedrob så hittade jag två par byxor som jag inte använt på hur länge som helst för att jag inte kunnat knäppa dem i midjan... =(
Men idag när jag testade dem, så kunde jag ha dem plus att det var lite för stora!!! =D =D
Ja blev jätte glad... =D tyckte det var väldigt roligt... Så det är dem jag har på mig idag då =D ska bära dem med stolthet, så himla kul =D

Idag har jag varit ute med Zingo, bor till Maja en sväng plus att jag har lämnat tillbaka en bok som jag lånat på biblo... Sen ska jag åka ner och hämta min mamma, hon har varit hos läkaren... Så min dag är väldigt uppstakad hela dagen... men ikväll, har jag inga planer med någon annan än Mikka... För ikväll är det våran traditionskväll... =D
Jag tror att det kan bli väldgt roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback