Köra hela fredagen!

Denna vecka har gått väldigt snabbt, dagarna bara svepte förbi hann inte ens komma ihåg vad vi gjorde.. =P

Fast tisdagkväll var lite händelserik, jag och Mikka åkte till hennes mamma för hon fyllde år så när vi kom dit fick vi fika och sen skulle hennes lillasyster sminka oss, så vi gav henne fria händer och det här blev resultatet... hihi




Men i onsdagskväll så var det McDonadlskväll så vi åkte till McDonalds som vi brukar jag och
Mikka, men denna gången var även Sandra med, hon hade ställt in sig på at dricka så vi åkte till McDonads och sen hem till Johan en stund och efter det åkte vi inte till stan, på vägen hem begav vi oss till plan4, eller det var tänkt att vi skulle det men vi kom inte så långt, de hade stängt av våningen så v kom inte dit upp..
Men det gjorde inget Sandra kom på andra grejor att hitta på, så vi åkte så Sandra fick pissa sen blev det kundvagnsåkande (en klassiker) och sen skulle Sandra som var så himla busig försöka få in den här kundvagnsliknade saken i sin lilla Golf, det gick efter många om och men... Vi åkte med den ut i skogen så Sandra fick busa av sig lite, sen begav vi oss hem och skulle sova, men inte kunde vi somna på en gång inte. Jag och Mikka sov i Sandras soffa medans Sandra låg i sin säng och pratade i telefon väldigt länge... hihi

På torsdag en så gjorde vi inte alls mkt, bara slappa och kollade på tv, men jag fick även ett samtal från Tommy på Midlanda, han frågade om jag kunde köra grejor från Midlanda till Borlänge flygplats under fredagen.. Så runt nio på kvällen så åkte jag ut till Midlanda hämtade bilen som jag skulle köra med grejorna i och begav mig hem för att sova.


Fredag morgon klev jag upp sex och satte mig i bilen och begav mig ner till Borlänge halv sju på morgonen... Det var en trevlig resa, fick ju köra en bra bil så det gick lätt fram, drygaste biten var väl i början då det inte hunnit bli ljust än men det gick bra... Runt halv elva kom jag till Borlänge efter att ha stannat och köpt frukost på vägen, Men sen tog det typ en halv timme för mig att hitta till flygplatsen vilken jag i efterhand när jag åkte hem såg hur enkelt det verkligen var...


Jag åt lunch i Borlänge innan jag begav mig hemåt igen, på vägen hem pratade jag med Timmie nästan hela vägen, blinkade på honom när jag mötte han strax före Tönnebro. Jag stannade i Tönnebro för att tanka sen åkte jag vidare och innan jag kom hela vägen hem så stannade jag på ICA bommen och handlade till mamma som var hemma och har gjort illa ryggen..

När klockan närmade sig fyra åkte jag från Njurunda och mot Midlanda för att lämna tillbaka bilen, hämtade Mikka på vägen så jag hade sällskap, vi tankade full tank i bilen och lämnade tillbaka den som den var i samma skick... Runt strax efter fem kom jag hem till Mikka och skulle vila mig lite innan jag åkte hem för att äta, men så blev det inte, ag åkte till stan och gjorde lite ärenden och sen åt jag mat innan jag kom hem och bytte kläder... Tog med mig sminket hem till Sandra och gjorde mig klar där för Mikka och Sandra skulle dricka och jag skulle köra (som vanligt). Man får ju inte glömma kameran så det kommer givetvis vara med en massa bilder precis som förra gången.. Bilderna som kommer nu är tagna hemma hos Sandra innan vi åkte in till stan eller var tänkt att vi skulle åka till stan, istället begav vi oss till Matfors..


   
   


På väg till Matfors vandrade kameran från hand till hand och det blev lite bilder där mer...


  
  

Väl i Matfors åkte vi hem till Sandras mamma och hennes kille, umgicks med dem innan vi åkte till stan.. Han hade hur fint kul som helst, det var väldigt mysigt... Även där blev det lite bilder på alla, Conny, Malin, Sandra, Mikka och så klart mig =P


   
   


Vi åkte in till stan runt tolv och där inne skulle de stannas för att ta en rökpaus, så då blev det posé utanför bilen..


  


Mikka och Sandra bestämde sig för att de var lite hungriga så vi åkte till Shell så de fick äta och när vi ändå var där så tog vi en rök med en jobbarkompis till Sandra... När vi stod utanför så kom det ännu fler kompisar och vi träffade Richard, David och Henrik. Vi surrade lite med dem innan vi åkte vidare....


    
 


Innan vi hann åka någonstans så hämtade vi Affe han ville käka på MAX så vi plockade upp han på Köpmansgatan och sen begav vi oss till MAX... Affe beställde mat och sen skulle han hem, men eftersom vi inte kunde skjutsa honom så skulle han gå, han tog sin mat och stack...


 


När vi körde i driven så såg vi någon vi kände där inne så vi ställde bilen och begav oss in på Max, där inne satt, Tobbe, Tobbe och Simon... Det satt och käkade så det gillade inte att jag knäppte foto... ;)

Men det blev lite i alla fall...


    


Sen gjorde vi inte så mkt, bara åkte runt lite i stan och kollade lite, sen bestämde vi oss för att vi skulle äta, Sandra orkade inte kliva ur bilen så det blev att vi körde driven igen och beställde mat, satt i bilen och käkade, sen helt plötsligt så ringer Fredrik och frågar om vi kan skjutsa hem honom för han är i stan så det gjorde vi...  Men han var helknasig när vi hämtade upp honom, han fick för sig att spolarvätska smakade gott så han skulle dricka det... haha såg inte riktigt om han gjorde det men man vet ju aldrig med fulla människor...


 


Det blev en fartfylld kväll, mycket som hände på så liten stund... När vi åkte hem så var det meningen att vi skulle släppa Mikka hos Johan men hon insisterade på att hon var tvungen att åka hem först, så jag trött som jag var blev tvungen att åka till Timrå för att hämta hennes tandborste och sen hem med henne till Johan och sen till Timrå igen... jag höll på att somna på vägen... =O

När vi kom in till Sandra han jag lägga mig på soffan och Sandra kom med ett täcke till mig och sen somnade jag på en gång, fast att jag pratade i telefon så somnade jag. Det är ju ett bevis på hur trevligt det är att prata med mig då jag varit vaken sedan sex på morgonen... hihi


DAGENS BILD!


Kom inte på något bättre att lägga in men nu ser man vart jag bor... från luften =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback