Ensam hemma... =)

Ja just nu sitter jag hemma och tråkar... Skulle sett film med Mikka men hon skulle va med Johan, så jag har inget att hitta på... Men jag kommer säkert på något att göra, förhoppningsvis i alla fall. Får väl se en film i värsta fall... =P

Idag är det internationella kvinnodagen, inte för att jag har tänkt på det men bara så alla vet =P Jag fick veta det av minkusin först, sen såg jag det i almenackan... hehe... =P
Så mycket koll har jag på saker och ting..

Jag tänkte att jag skulle ut och testköra min bil med mina nya däck sedan så jag vet om jag kan köra den på tisdag när vi ska till mamma... =P men det vet jag sen, men jag har då inte vädret på min sida i alla fall. Det har ju snöat hela dagen som är väldigt tråkigt jag som trodde att våren snart skulle vara här... Men där hade jag fel igen... =P

Nu sitter jag bara och fyller ut lite tomrum på tid, ska ju iväg sedan, hoppas jag, får se om denna hör av sig så vi kan hitta på något, skulle vara trevligt att få hitta på något, har inte gjort det på länge, bygga på våra vänskapsband... tror att vi skulle behöva det, om inte annat så skulle det vara bra... =)

Jag har lyssnat på hela "brother bear" albumet där de flesta låtarna är med Phil Collins och han är ju så himla bra.. Hans musik är extremt bra... =D
Speciellt denna låten =) =)

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Sicken fin sida du har fått till! :)

2009-03-09 @ 12:31:11
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback