Fredagen den 13:de... igen

Gårdagen började med att jag skulle jobba, så jag klev upp strax före åtta och gjorde mig i ordning för att gå till vivsta.. =D
Det gick jätte bra att jobba, eftersom jag har varit i klassen innan så var det ju lugnt...
När jag kom hem så slängde jag mig i duschen och gjorde mig i ordning för att Sandra skulle komma, och sen kom mamma som skulle till Frissan...  När Sandra kom så slängde hon sig i duschen och sen sminkade hon sig och när mamma kom tillbaka med värsta snygga håret så fick vi ju knäppa lite bilder... (Jag och Sandra fick oxå vara med på en bild)



När vi var klar åkte vi och handlade, vi var ju tvungen att äta lite, jag och Sandra hade inte så stora planer på mat för tillfället men när vi kom till ICA så ändrade vi inställning lite och köpte med oss något att äta...
Det slutade med att Sandra åt lassange och jag åt rostbiff med potatissallad...
När vi varit och handlat så åkte Cicki med oss och de började de dricka och de gick ganska snabbt i början... =P
När vi gjort klart det sista och fixat batteri till kameran så åkte vi in till stan och hämtade Emma, sen åkte vi på förfesten i Sundsbruk, det var hemma hos Hugge och Peter...
Det var väldigt roligt för det vara inte så himla många så man kännde alla som var där vilket gjorde att det blev betydligt trevligare än om det hade varit för mycket folk...
Vi var där runt kvart över åtta... Det var jag, Sandra, Cicki, Emma, Bea, Martina, Hugge, Peter, Robert, Mats, Mes, Conny, Björn och någon till... Sen kom Madde som tur var för vi behövde ju skjuts i till stan så vi åkte tre bilar in till stan så vi kunde komma in snabbt, första skjutsen vi frågade hade lite tid så då blev det Madde som skjutsade, det var ju meningegn att hon skulle skjutsa men jag trodde inte att de skulle bli så trångt.... hehe...
När vi kom in till stan i tre bilar så begav vi oss till Oscar och skulle in dit men jag åkte och köpte Cigg till Sandra innan... När jag kom tillbaka så åkte jag och Madde till MAX och mötte Mikka där...Vi åkte en sväng och surrade lite sen ringde Emma och ville ha skjuts hem så jag skjutsade hem henne, sen åkte jag tillbaka till stan och Madde skjutsade hem Robert...  Senare så ringde två jobbarkompisar till mamma och ville ha skjuts hem, så jag körde en sväng till Timrå...
När jag kom tillbaka till stan så träffade vi Gulin och vi pratade lite med honom och Thomas...
Sen ringde Sandra och hela hennes gäng skulle åka till MAX och käka... Det var Sandra, Cicki, Bea, Conny och Björn...
När vi hade käkat på MAX så skjutsade jag hem Oskar och två av hans kompisar, det var sista turen jag åkte innan jag tog med mig mina orginal åkare... =D
Jag kom tillbaka och plockade upp Sandra, Cicki, Bea och Conny sen åkte vi mot Sörberge, (Madde skjutsade hem Björn till skönsberg) när vi kom fram till Sörberge så var jag så himla trött att jag fick slå på kallblås i bilen och öppna rutan så jag skulle vakna, men det gick bra, direkt när jag la huvudet på kudden hemma så somnade jag, så jag var ganska väldig mycket trött...

Njut av bilderna från igår =D
(hoppas ni inte störs av röda ögon för det finns det många av här.. =P)













DAGENS BILD (Fråga?):
Ska jag klippa mig igen eller behålla det långa som jag har nu?

Kommentarer
Postat av: Sandra

BEHÅLL DEEET DU HAR!!!!! ;)

Puss gumman =D

2009-03-14 @ 16:21:05
Postat av: Lenitha

Behåll!

Du är så fin i den där färgen och längden :)



Din dumma unge, vet du hur länge jag har kollat på den där gulrutiga tröjan på Cubus?!

Puss

2009-03-14 @ 16:52:35
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Postat av: Per

Behåll å låt växa ;)



Men oj vad du är lik din mor!

2009-03-15 @ 03:14:12
URL: http://modinonline.se
Postat av: Malin

Hej Malin!

Jag tykker att du ska behålla det du har men du är ju fin i båda frisyrerna :)



Kram / Malin

2009-03-15 @ 11:51:47
URL: http://gustavsmama.blogg.se/
Postat av: Majja

Behåll det du har vännen :) Jättefint på dig ju, men några slingor till våren kanske?

2009-03-17 @ 15:46:21
URL: http://mariakex.blogg.se/
Postat av: Sebbe

klipp till kort mycket sexigare ;)

det du har nu ser så risigt ut

2009-03-18 @ 09:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback