Gårdagen... =D

Igår hade vi McDonalds kväll, men det hela började med att vi satt hemma hos mig med mysig musik och tända kjus, vi spelade "Intimt" ett hur roligt spel som helst... =D
Man lär verkligen känna varann... Det var jag, Sandra, Maja, Mikka och Cicki... Jag tror inte jag har haft så roligt med det spelet inblandat förrut...
När klockan blev kvart över tio så åkte vi in till Birsta, och som de andra två gångerna så tog vi max först och köpte dipp sen åkte vi till McDonalds. När vi kom dit då mötte vi Madde precis som bestämmt så nu var vi sex stycken, som kliver in på McDonalds och alla beställer en varsin Happy Meal, billigt och bra, endast 25kr...
När vi går och sätter oss så tar vi med oss en varsin ballong så nu har alla ballonger vid sin matplats... Det tog ett tag innan vi fick in våra lådor med mat, vi fick ju box till... =D




När alla hade fått sin mat och öppnat sin leksak så märkte vi att det var en låda med en skrivbok, ett hämte med klistermärken och ett rosa armband. Klostermärkena var de som blev förbrukade först, de hamnade på´ballongerna, mobilderna, bordet och på sig själv...
Fast Mikkas mobil slår ju ingen, hon har jätte många klister på sin mobil...



Just när vi skulle börja äta så kom vi fram till slutsattsen att vi hade barnkalas, med en varsin box, men det roligaste av allt var att Cicki fyllde faktiskt 21 förra helgen så vi djöng för henne inne på McDonalds... hahaha... trodde aldrig att alla skulle gå med på det... hehe men alla som var med sjöng... =P
Men det mest dramatiska var när Sandra visade bevis på att hon hade dödat Barbie....



Jag har inte skrattat så mycket som vi gjorde på hela året, jag hade sååå himla roligt att jag försov mig idag när jag skulle till jobbet... =P

Men det värsta var när att när vi kom hem så var det någon som hade ställt sin bil bakom en kompis bil vilket gjorde att han stod snett och helst knasigt... Jag kom inte in på min parkering... Så jag; Sandra och Cicki visste inte vad vi skulle göra, klockan var strax efter tolv mitt i natten så det var lixsom inte att tuta utan vi ringde 11414, fanns inte så mkt annat att göra, jag var ju tvungen att komma in på min parkering!
De svarade och kopplade oss till en telefonist.. De frågade vart de var någon stans och vad det var för bil... Men just då vi sa det så kom ägaren till bilen ut och jag frågade varför han stod som han gjorde... "ja men jag ställde mig bakom Jocke" fick jag till svar... Jag sa att jag kommer ju inte ens in på min parkering du kan ju inte ställa dig så himla illa! Det finns  gästparkering... han svarade att det inte fanns något ledigt och jag blev mer irriterad och sa att det finns hur många platser som helst runt huset! jag till och med pekade... Han sa att aj men jag stod bara en stund... Vi berättade för honom att vi hade ringt polsien och han sa att han tyckte det var bra... sen hoppa han in i bilrn och åkte sin väg.
Jag var sååå irriterad, förstår verkligen inte hur folk kan parkera så illa som de gör?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback