Heldag på stan och Cupolen

Idag klev jag upp när klockan ringde runt halv nio, jag och Sandra skulle åka till Cupoel och Shoppa lite innan vi skulle skjutsa Cicki till Falun och hon skulle ha tenta och jag och Sandra skulle gå på stan i Falun.
Vi kom till Cupolen halv elva, då gick vi på JC, Vero Moda, Gina Tricot och Ur och penn.
Jag köpte två tröjor, fyra örhängen och icke laddningsbara batterier till min kamera de jag hade innan blev urladdade så snabbt så jag vill ha något som jag kunde använda när det var nödfall. Det visade sig att jag behövde dem så vi skulle åka till Falun.
Sandra köpte ett par jeans en kofta tre tröjor från Gina o h två från Vero Moda. Det var väldigt fina, men jag skulle vilja gå lite mer men vi har lite tid på söndag oxå som vi ska ta och gå lite då. =D
När vi kom till Falun så kollade vi på Cickis skola och det var en fin skol, men det roligaste var att jag och Sandra har idag räknat hur många rondeller som vi har kört igenom, hittills så har vi kört igenom 41 st, men det har ju inte varit olika utan det böev typ två gånger i samma rondell eller så.
I Falun så köpte jag ett par skor och Sandra köpte två par skor.
När vi kom tillbaka till Borlänge igen så gick vi på bolaget och sen blev det djurkompaniet, Sandra köpte godis och leksaker till Zingo.
Sen åkte vi till Cupolen igen och där hittade jag en jättefin lila klänningn men jag köpte den inte för jag kände att jag inte skulle ha råd mede det också. jag köpte ju två linnen, ett i orange färg och ett svart. de var väldigt fina färger men jag ar ju typ tio sådana redan men det är ju i andra färger. =P
Jag köpte även en Eyeliner, en rouge och ett puder, för nu när jag har bytt hårfärg så behöver jag lite färg i ansiktet... =D
till sist var vi in på Willys och då handlade vi lite grejor till maten ikväll. Vi ska äta tacos. =)

Nu sitter vi hemma hos Cicki och Lars och ta det lugnt, Cicki har öppnat en Smirnoff och Lars sitter och kollar på tv, Sandra råglor på min blogg och kollar så jag har stvat rätt vilket är väldigt bra, för jag har en förmåga att skriva lite för snabbt ibland.. =D hehe

Här kommer dagens biler från vad vi har gjort idag =P


Någon som vill ha en förklaring på bilderna är det bara att fråga =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback