Klippning hos Sofie =D

Idag vaknade jag 20 över sju för att de ringde från Vivsta skola och frågade om jag kunde jobba. Men jag är ju här nere så det gick inte så bra...
Sen gick jag och Sandra in till Cicki i sängen och la oss för att prata en stund innan vi klev upp men vi somnade om och Sandra låg och knuffa på mig, sen skulle hon ha Zingo mellan mig och henne. =P
Jag gick och la mig i soffan igen...=P
Jag klev upp kvart över nio och då gjorde jag mig i ordningen sen åt jag frukost, sen var det dax att åka till Sofie i Mockfjärd, en riktigt bondhåla.. =D
Bilder från resan dit. =)



När vi var framme så bestämmde vi oss för att gå och köpa lite frukost på cooop som ligger precis i närheten.
När vi väl kom tillbaka så träffade Zingo en kompis, frisörens hund Fiffi. =) de kom bra överrens som tur var =P



Men det viktigaste gjorde vi innan vi åkte vi tog före-bilder och efter-bilder så nu kommer före-bilderna först på Cicki, sen Sandra och sista jag.





Sen nu kommer vi fram till själva förvandlingen. =P
Jag kommer att lägga upp bilderna i olika i ordningar men, först blev Cicki klippt och färgad av Sofie, när hon hade färg i håret så, färgade Sofie mig samtidigt som jag blev färgad blev Cickis färg ursköljd av Sofies praktikant Elin. När Sofie var klar med min färgning så klippte hon Sandra och la färg i hennes hår, när Sandra satt med sin färg i huvudet så hade Elin sköljt ur mitt hår så Sofie kunde klippa mig, när min klippning var klar hade Sandras hår blivit ursköljt och då var vi så gott som klara.. =)
Men det var en så himla rolig dag, hon började med oss runt halv tolv vi kom därifrån och var klar med oss alla tre runt halv fyra kanske lite tidigare, men runt den tiden =)
Men det var så himla skönt att bara sittaoch ta det lugnt hela dagen. =)

Cickis bilder först...



Sandras bilder...




Mina bilder...




Det blev väldigt många roliga bilder, men det är väl ett bra minne om man väl har dem. =)
Efterbilderna blev åtminstonde bra. När vi var på väg tillbaka från Sofie stannade vi på Burger King och åt middag, jag trodde inte att de skulle ha någon mat till mig men de hade de. =) vilket jag gillade för jag har aldrig ätit på Burger King. =P

När vi väl kom hem så tog vi de efterlängtade efter-bilderna...
Cicki först...


Sandra sen...


Till sist jag....


Nu är det hela över och jag har inte så många fer roliga bilder..
Men jag blir väldigt glad om jag får höra era kommentarer. =)

Ha en trevlig kväll allesammans. =P

Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar i det där :)

Det vart skit snyggt :P

Kraam

2009-03-28 @ 11:00:39
URL: http://gustavsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback