Måndag men känns som söndag!

Idag klev jag upp tio i sju, haha lite väl tidigt kanske, men jag hade sagt till Sandra att ringa och väcka mig när hon kom hem från jobbet, så hon ringde mig tio i sju... =P
Jag klev upp och vi spelade lite wii, Sandra har blivit besatt av det där spelet... hehe
När klockan närmade sig halv nio gick vi ner till tvättstugan jag skulle tvätta, Sandra slängde in lite av sina kläder oxå, men det gör ju ingentng, baa trevligt att tvätta tillsammans... =D
Sandra somnade i vanligt ordning i soffan... =)
Jimmie och jag städade hela lägenheten rensade klädkammaren och hittade 3liter sockerdricka, 4 liter coca cola, 1,5 liter blodapelsin och 1 liter minneralvatten, även 4st energidryck... haha lite komiskt har säkert stått där sedan innan jul... men läsk blir ju inte dåligt så nu har vi så det räcker.. =P
Sandra hann inte sova så länge för det ringde i telen och hon var tvungen att svara, då klev hon upp och vi åkte och beställde mat på Subway, tog hem det och käkade.. =P
Fast det roligaste av allt var att Jimmie och Sandra började äta på varandras mackor, utan att märka det först, så de fick byta när de kom på sig själva, Sandra tykcte det smakade konstigt och för mkt kött, medans Jimmie tyckte hans smakade för lite och ingenting.. =P
Nu sover Sandra igen och jag ska väcka henne om en lite  stund, det dax att kliva upp och göra sig klar för att åka och jobba, själv får jag bli hemma, jag har kännt mig så dööd hela dagen, slöö och trött, även att det skollov, men det känns verkligen som om det är söndag idag, så det är inte konstigt om jag missar helgen.. =P

KVÄLENS BILD:
Detta är till alla som vet hur svårt det verkligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback