Måndag nu igen...

Det är hemsk vad veckorna bara sveper förbi, man kan inte tro att det är måndag idag igen, de dagar som man verkligen känner av är Måndag - Ny veckan massa jobb! sen Fredag - Äntligen veckan är slut, helg!
Men de andra dagarna bara försvinner... =O
Vart tar de vägen någonstans?
Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska komma förbi, vi ska äta frukost tillsammans... =D
När vi har gjort det så tänkte jag att jag ska gå ner till banken, det har kommit in en underligt konstig summa pengar på mitt konto och jag kan inte komma på vad det är, men det skulle ju vara bra att veta vad det var...
Efter det ska jag och Sandra troligtvis åka och låna ut min kamera, men jag vet inte hur det blir än, det vet jag om en timme eller så...

Helgen har gått så fort så jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort...
Fredag - fest i sundsbruk sen stan
Lördag - Melodifestivalen med Madde sen stan
Söndag - Jobbade, fotbollscup, barnvakt, Filmkvällm...

När jag var och jobbade igår så pkte vi på fotbollscupen i Gärdes hov... tror jag det heter... hehe
Det var Jimmies kusin som spelade och jag lovade henne att jag skulle komma och titta så vi kollade på en match, den som spelades 12.30. Det var så himla duktiga, det blev 1 - 0 timrå...
När vi var där så fick Jimmies yngre kusin som inte spelade låna min telefon och ta lite foto, detta blev resultata.. hehe

Två bilder på planer där de spelade och en på sina fingrar... =P

Vill även tacka för kommentarerna om hur jag ska gör med mitt hår... =D de är väl uppskattade... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback