På jobbet...

Idag blir det många inlägg... hehe...
just nu sitter jag på jobbet och har lyckats ta mig in på någos trådlösa internet... hehe så jag lan blogga lite men inte för mycket =P
På jobbet idag har vi kollat på en film, ätit middag och tagit en lite promenad, blev ingen lång för J ville inte gå så mycket så det fick bli en liten runda men dey är ju alltid något..., sen har vi gjort lite läxa och nu kollar J på tv igen..
Senare så ska vi inte hitta på så mkt, men vid halv nio ska J sova så då har jag inte så mkt att göra så då blir det nog en fim  för min del...
Imorn är jag hemma själv, för Jimmie åker till Stockholm oc jag har inte riktigt funderat på vad jag ska hitta på än men det kommer väl till mig skulle jag tro... hehe...
Jag har pratat med Madde, Mikka och Sandra om vi skulle se på en fim och bara ta det lugnt men jag vet inte hur det blir. Jag kanske är såå trött imorn när jag slutat jobba att jag inte orkar någonting, men en film är ju inte så jobbigt... =p

Mamma är i stockholm idag, hon och Tommy åkte dit igår, för Tommy skulle jobba och mamma följde med så hon kunde träffa sin halvkusin och lite annat...

Vad händer till veckan då? (förrutom att hjälpa Madde flytta)
Måndag - - Arbetsförmedlingen! inte så roligt men man måste ju dit...
Tisdag - - Jag och Sandra är hembjudna till mamma på middag och sen ska vi gå en riktigt långis med Zingo...
Onsdag - - Tvätta... tar ju upp hela dagen.. McDonaldskväll... =P
Torsdag - - Ingenting planerat
Fredag - - Då är det oturs dag enligt många så jag tror väl att jag stannat inne... =P nej nej inge skrockande nu inte...
Lördag - - Jag tror att jag har något planerat men jag kan då inte komma på vad i så fall,,,
Söndag - - Slappa som  bara den... hehe Filmkväll kanske... =D

Men jag kommer ju att blogga så eventuella ändringar kommer att läggas upp men det märker ni väl i så fall... haha
Men nu ska jag fortsätta jobba så jag får något gjort som jag ska göra... hehe =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback