På torsdag äts det ärtsoppa...

...på lördag är det fest.
Idag är det som sagt torsdag och jag har haft en himla massa för mig =)
Dagen började med att jag skulle kliva upp för att göra mig i ordning för att åka till jobbet.
När jag kom dit så surrade jag lite med Annika, hon som jag bytte av, innan hon gick hem.
När klockan närmade sig kvart över nio, tog jag med mig J***för att gå en runda , vi gick upp till Sandra och Mikka för att träffa dem en stund innan Mikka skulle iväg på praktik och Sandra skulle in och sova.
Det hela slutade med att Sandra följde med mig och J*** när vi gick våran förmiddagspromenad... =)
När vi kom tillbaka till mitt jobb så gjorde jag lunch till mig och J***. Det blev en smarrig lunch, lätt och god =)
Men innan  jag började tillaga maten så var man ju tvungen att leka lite =P


När jag hade sädat undan och diskat klart så bestämmde jag mig för att vi skulle gå en runda till så vi klädde på oss och gick ut, var ute och gick i en hel timme till =)
När vi kom tillbaka till jobbet så hade de APT-möte i lägenheten så vi fick gå in i tv-rummet och ta det lungt...
Jag slutade jobba halv fyra och då mötte jag upp Sandra så åkte vi in till stan för att hämta upp Bea. Hon hade slutat skolan och Sandra skulle äta...
Vi kom hem runt halv fem då frågade Petra om jag kunde skjutsa in henne till Birsta, när vi kom dit köpte hon hårfärg och sen åkte vi hem timm Sonny och Anna-Karin i Sundsbruk, jag fick låna borrmaskinen och lite skrivar så jag kunde fixa lite här hemma =D
Så nu har jag skrivat och hållt på hela kvällen, jag är nästan klar med mitt lilla projekt... =P
Man får veta tids nog, om man bara har tålamod =P

Ikväll har jag och Maja kollat klart på "10th kingdom" en himla bra film som är ca 7 timmar lång.
Vi började titta på den för några kvällar sedan men vi kollade aldrig klart den är ju såå himla lång. =)

Imorn så ska jag påta klart med mitt lilla projekt sen ska jag inte göra så himla mycket, ta det lugnt, gå en lång runda med Madde då hon har slutat jobba och sen ska jag umgås lite med min mamma innan hon och Tommy åker till USA på måndag. =)
Jag tycker att det ska bli kul för dem att åka, men det som jag är avundsjuk på är att mamma få åka och se på Jeff Dunham, troligtvis den roligaste buktalar-komikern som jag sett... haha =D
<-- Jeff och hans "dockor" =P

Men lördagen är fullpackad och helplanerad. Det kommer att bli en tuff dag, men jag får ta det som det kommer =P
Allt löser sig till slut...


DAGENS BILD:
Måste även påpeka att jag tycker det är helt underbart att våren är på väg, det är så himla skönt väder ute och det är så himla kul att de mesta av snön håller på att försvinna... Där av kommer det en lite vårbild idag =D
Njut bäst nu kan av lilla Timrå...


Dagens Ordspråk:
Gårdagen kan vi inte få tillbaka,
men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Lyndon. B Johnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback