Resume av helgen..

Jag kan ju börja med att skriva att jag har haft så fullt upp hela helgen att jag nte har fått en enda liten stund till att sitta vid datorn..
Men nu kommer det stora uppdateringen som alla väntat på... =P
Fredag:
Då var jag hemma till mamma kom hem på kvällen och så pratade vi lite om hur nervös hon var inför idag (måndag)
Sen kollade vi på en film, när klockan närmade sig elva så pkte jag in till stan, där träffade jag Madde, vi surrade lite och körde runt rn sväng.. Efter ett tag hörde det av sig ganska många som ville ha skjuts hem, jag körde fram och tillbaka, längsta vändan var ut till Söråker, i skogen nånstans.. =P
Så jag var hemma och la mig i sängen kvart i fem på morgonen, jag var så himla död kan jag lova..
Lördag:
Jag klev upp halv tio för att skjutsa Maja till jobbet sen när jag kom tillbaka gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag och hämtade E*** och vi åkte på Motormässan tillsamman vi var där tilll runt en halv två tiden eller så, sne var det hem så gällde och lämna av E*** och hämta mamma på jobbet, vi åkte vill Nolby där vi träffade Carina en gamal kompis till mamma och hennes barn Anna, Henke och Kim, även Gustav men han var inte hemma hos sin mamma då... Vi käkade tårta och hade trevligt, det var kalas, Carina hade fyllt år.. =D
GRATTIS CARINA!!!
När vi var klar där åkte vi hem till mamma och jag lånade toa sen sa vi hej då och jag åkte till Dingersjö världshus och träffade Forsell, pratade lite och sen visade han mig runt jag har inte varit där sedan de började göra om men nu ser det faktiskt väldigt snyggt och prydligt ut, det är roligt att det går så bra =D
Det var meningen att jag skulle hinna gå hem till Jimmies mamma som fyllde år också men det hann jag inte men jag säger i alla fall...
GRATTIS INGELA!!!
När jag väl kom hem, hann jag bara byta kläder och äta sen skulle vi åka på Förfest i Nacksta hemma hos Oskar...
Det var Jag, Olle, Mikka och Sandra som åkte först, sen kom Madde på efterhand =P
Vi hade väldigt trevligt, men jag blev tvungen att åka till Sörberge fram och tillbaka, skjutsa folk nu igen... När vi kom tillbaka var det dax för alla att bege sig in till stan, Vi klrde två överfulla bilar till stan och släppte av alla som skulle av, Jag och Madde körde.. Sandra hade åkt til jobbet =D
När klockan närmade sig halv tre skulle jag skjutsa hem de där till Sörberge igen men det blev ändrade planer...
Madde åkte hem runt halv tre så jag tod klvar och väntade på Mikka och Olle. 
Klcokan tre åkte jag och hämtade dem, Oskar var även med och skulle åka hem, det bev först McDonalds där jag fick en himla kul inspelning på Mikka då hon förklara att hon inte är full och har inte druckit så mycket, men hon som knappt kunde stå på benen... =P
Jag tänkde dock inte lägga ut den här, är inte så himla schysst mot Mikka =P
 Runt fyra tiden så åkte vi och surrade med Sandra, sen var det dax för alla att åka hem, Jag släppte av Olle hos sig, Mikka hos sig och sen kom jag hem till mig kvart över fem...
Söndag:
Jag blev väckt av en viss Maja som ringde mig tio i nio och sa något om bussen jag hörde typ ingenting och jag tror jag pratade i sömnen tillbaka.. Men jag klev upp i alla fall och jag skjutsade henne till Sörberge, men det kändes som jag körde i sömnen.. När jag hade slläppt Maja åkte jag hem till Sandra skulle prata med henne, men det slutade med att jag somnade i soffan och vaknade inte förrens runt elva då Mikka kom ner och vill åka och äta pizza, vi åkte Mikkas bil men hon körde inte för hon var bakis... Sen efter det så åkte vi til Sörbergeskolan och kollade på Mikkas lillasyster då hon spelade Innebanndy, men vi hann inte se så mycket för hon speladde inte då vi bar där, när vi kom tillbaka till TImrå gick Sandra och sov hos sig och resten åkte hem till mig och spelade Guitar Hero, sen skjutsade jag hem folk igen och vi stannade en sväng på ikea, det blev ett himla mass åkade igår... haha
När vi kom hem igen så hyrde vi en film som vi kollade på sen var det dax för mig och Olle att gå ut på spanar uppdrag, vi skulle kolla vad Mikka och Johan gjorde utanför så vi gick ut före dem men de stod så länge utanför så vi började frysa, det slutade med att jag och Olle fick smyga runt tillbaksidan av hiset och klättra in genom sovrumsfönstret.. haha såg nog väldigt roligt ut.. haha men vi kom in i alla fall... =P
Efter det bev det slappkväll med ännu mer film..
Sen somnade jag runt halv tolv och blev väckt runt åtta men det skriver vi om i ett annat inlägg, just nu hinner jag inte för jag ska gå och jobba klockan tre.. Men jag kommer tillbaka...


Nedräkningen fortsätter:
 1 dag kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback