Rolig som bara den... =P

...som jag snodde på Lenithas blogg

Ta fram din mobil och svara på frågorna genom att skriva meningen i sms:en du fått.


Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Haha, ja kanske, ja skickar sms när jag kan

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ring om en timme om du är vaken då?

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Sorry om jag är seg på att svar men jag får egentligen inte prata i mobil då jag jobbar

Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Oj många frågor

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja kommer strax

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Gör ni?

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Bortanför Gnarp åh fyller "bilen" med gas, man blir ganska hög av ångorna =S

Vad vill du höra mest av allt?
Jag kör lastbil XD

Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Kan inte nu, efter tolv blir bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback