slappa hos Cicki och Lars

Just nu sitter jag vid Cicki och Lars stora dator, värst grejen, man har skärmen på tven och tangetbordet i knät. =D
Roligste grejen. =)  man ser en del av min fot. =P

Cicki sitter och läser de jag skriver och rätta mina stavfel medans Lars äter och Sandra sover som vanligt =P
När vi var hos Jocke idag så packade vi ihop våra saker, packade in dem i bilen sen åktre vi till Willys och handlade ingredienser till våfflor.




När vi kom hem till Cicki och Lars sa vi att det är bäst att jag inte lagar maten för jag är lite snuvig och sen är jag fortfarande lite hostig. =(
Men det blev inte som vi tänkte, Sandra orkade inte och Cicki kunde inte, killar lagar ju inte våfflor, så det blev jag som gjorde der i alla fall =P
Det blev väldigt goda våfflor, men et är ju klart jag som gjorde dem. =P



När vi hade ätit satte vi oss och skulle spela wii. =P
Först blev det bomberman, sen spelade vi Mariocart. =D
Jag vann på bomberman men jag förlorade på Mariocart, sen tyckte Sandra att hon kunde sova så det är det hon gör som jag skrev tidigare... =)
Men det har varit en lång dag och vi är alla trött. =)



Men Cicki kom på roligaste grejon, hon tycklte det skulle vara roligt om vi la skum i handen på Sandra och sen killade henne i ansiktet med en fjäder men det blev inte det resultat som vi ville ha. hon tog andra handen och kliade sig med, men till slut så tog hon rätt hand och hon fick skum på hela armen sen ringde hennes tele så hon vaknade, men det var ett himla kul spratt... =)



Förlåt Sandra men vi hade roilgt i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: varvulvan

gud vilken söt hund!

2009-03-25 @ 23:49:55
URL: http://sexwithorgasm.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback