Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Flygplansteknik
- Japansk komedi
- Mig själv... (haha=P)

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
- Hårddisken
- Almenackan
- tuschpennor

Tre saker jag gör just nu:
- Pratar med Sandra i tele
- Bloggar
- Lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Hoppa fallskärm
- Åka jorden runt
- Älska i en regnskog

Tre saker jag kan:
- Prata som f**n
- Blogga riktigt mycket =P
- Hjula och stå på händer

Tre saker jag inte kan:
- Lyssna när jag skriver sms XD
- Dricka alkohol
- Kan inte komma på vad jag ska skriva här... =P

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Min vackra skånska =P
- Bra musik
- Sandras nya bas i bilen

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Åka slalom
- Jonglera
- Norrlänska (haha, fast ändå inte)

Tre favoriträtter:
- Sandras Tacogratäng
- Mammas levergryta
- Mormors maränger ( ingen maträtt dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback