Ny header...

Ja då har man suttit hela morgonen för att få till den då, men det blev väl bättre än det jag hade innan i alla fall.. =P

Jag ska snart åka på Birsta och träffa Olle, ska se om jag hittar npgot snyggt. =P
Fick ju brev från H-sand idag, de stog att jag tyvärr inte kom in på linjen som jag sökte och tack för visat intresse.
De försöker vara snäll när de skriver att de inte vill att jag ska komma... hmm..
Ja det gick inte så bra, men bättre lycka nästa gång.. =)


Ikväll blir det bio, jag, Mikka, Jimmie och Johan ska gå på bio. =P
kan bli väldigt trevligt =D
 Vi ska se "änglar och demoner", Jag hoppas att den ska vara bra.. =D
Pratade även med mamma innan idag och fick vet att hon och Tommy också skulle gå på bio ikväll, samma bio, samma tid. haha vilket sammanträffande...
Imorn har jag inga planer mer än att försöka få bilen fixad, se hur det går, men den har äntligen blivit förflyttat till verklstaden så jag får se =D
Hoppas på det bästa =P


Kommentarer
Postat av: Lina

Kom och hälsa på snaaart!



Vad är det för linje du sökt till då? :)

Kram!

2009-05-15 @ 22:32:22
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Majja

Fin header du gjort gumman :)

2009-05-17 @ 10:56:54
URL: http://www.twitter.com/toffsflikkan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback