På skolan...

Nu sitter man på skolan och väntar på att lunchen ska vara slut så man kan återgå till lektionen så man kan sluta någon gång...
Slutar tre idag men det är ju sjkänt att aldrig gå längre än så...
När vi kommer hem sk ajg fixa i ordning lite i köket innan jag ska plugga lite, fick för första gången hemuppgift men så går det om man inte kan komma en dag.. Jag missade skolan igår för bilen inte gick sen hade jag inte kunnat åka i alla fall hade tandvärk så jag trodde jag skull dö...

Igår var jag och Mikkah upp till garaget och fixade till min bil, men det roligaste av allt var att vi fick åka jätte stora bilen, =P hehe en hummer ;) Ganska roligt kan jag lova =P

Mikka skriver om mig så jag får väl skriva om henne med.. Lika väl som jag bloggar just nu så gör hon samma sak.. hehe
Men så är det ju om man går på skolan tillsammans och har alla lektioner och raster tillsammans...

Näe nu är det typ 5 min kvar inann vi börjar så det är kanske dax att dra sig tillbaka till klassrummet och invänta våran grupp så vi kan jobba klart =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback