Huvudvärk

Långa dagar inne med detta väder är inge bra alls...
Idag har jag jobbat delad tur igen så jag hade lång lunch melln 12 och 14 men annars har jag jobbat från 7-20.
Det är ganska jobbiga dessa passen, tur att jag kom ifrån lite tidigare idag i alla fall =D
Imorn ska jag på himla badet med jobbet, vilket är toppen, med tanke på att jag slipper betala någonting, inträde, mat, fika, rubbet står jobbet för =P
Det kommer att bli så himla roligt... =D

Idag var Piggen hit och kollade på golvet, han ska skipa det år oss så fort vi tömt lägenheten =D Kommer att bli toppen, synd att vi ej får avnjuta det själva. =)

Imorn är det Timråland.. Jag har bott höt upp i åtta år och har inte varit på det där en enda gång.. Blir inte i helgen heller, varför börja med något efter så här lång tid =P Dessutom så jobbar jag hela helgen =)

Var på kalas igår, Natalie, Jonas brorsdotter fyllde fem år=D GRATTIS till henne... kom dit lite sent eftersom jag jobat, men det var himla kul i alla fall..
Fick dessutom en bra bild på ALLA barnen =D De ser ut som de har kul ;)

Nu ska jag mysa med film och Jonas så klart =P
Ha en trevlig helg..


Från vänster: Tea, Natalie, Meya, Max, Jonas(största barnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback