Återhämtad efter mardrömsveckan

Hej alla glada, nu är jag tillbaka och blogga glatt, jag klarade nästan av hela min jobbvecka, jag var tyvärr tvungen att ringa och sjukanmäla min för passet som jag hade lördag till söndag pga, sjukdomar. Ont i halsen, täpt i näsan, svullna mandlar med mera.
Men nu är det bara lite tjockt slem i halsen som är kvar, försvinner snart.
Denna veckan har jag jobbat 13:45 - 16:30 måndag till torsdad och fredag 8:00 - 16:00 det är lätt och ett skönt schema.
Nästa vecka ska jag jobba på Sörbergeskolan med 7:or, 8:or och 9:or, men det värsta är att jag ska ha Kemi, Matte och Biologi, världens roligaste ämen.... INTE. men det ska nog gå bra..

Min kära dator är fortfarande inlämnad ska in på elgiganten idag och fråga vart den tar vägen, vill ju vet om jag ska få tillbaka den eller inte....Hoppas de vet något om den.
När jag ändå är inne på Birsta så ska jag och mamma gå och kolla lite i affärer, ska bli kul har vi inte gjort på länge, har saknat det. Blir inte så mycket att umgås med mamma nu när hon har flyttat, så jag får ta det jag får.
I helgen så ska jag bara ta det lugnt ochinte göra så mycket.
Men på Måndag börja en helt ny månad och ett helt nytt löfte, jag och Mikaela ska ha en pakt den börjar den 1sep.
I två veckor får vi inte dricka läsk och andra sockerprodukter, efter de två veckorna ska vi lägga till att vi inte får äta snacks(chips med, mera), och efter två veckor till ska vi ta bort smågodis och annat lösviktigt godis, till sist men inte mist efter de sex veckorna ska vi ha två veckor med allt det och dessutom ingen snabbmat ( med undantag för sallader), det kan bli intressant, jag hoppas jag klara det, skulle vara skönt att inte äta så mycket godis som jag gör,. äter alldeles för mycket, så det är på tiden att jag slutar...
Jag kommer att hålla er och mig själv uppdaterad med bloggen.
Ha en trevlig kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback