Återblick på 11/7 - 14/7... Göteborgsvisiten

Hej alla glada...
Jag hade ingen blogg när vi åkte till göteborg i Fredags så jag skriver om det nu i efterskott..

 Vi packade in allt i bilen och husvagen och var klar så vi kunde åka från Osby kl 18.00.
Då bar det av till Göteborg för att ställa husvagen och sova hos ett par kompisar till Pappa och Anni.
Vi var framme vad 22.00 och då parkerade vi husvagenen på deras uppfart och där fick den stå tills på tisdag då vi åkte hem.


Vi kom i säng vid 00.00 och dagen efter skulle vi upp redan 08.30 skulle göra oss klara för att åka till Lisebrg..
när klockan var 11.00 hade vi kommit in på Liseberg, fått våra åkpass och ställt in lite saker i värdeskåp...


Efter en heldag på liseberg var vi trötta, blöta från regnet och väldigt kalla... direkt hem i säng...
Dagen efter skulle vi upp lika tidigt och tillbaka in på Liseberg... vi var där till 11.00 på söndagen med.
Med finare väder och bättre humör åkte vi så många karuseller som vi orkade...
Radiobilarna var en populär attraktion för Danne och Jimmie...


När man är på Liseberg så har man inte så mycket tid att ta kort så det finns tyvärr inte så många.
Jag och min halvsyster Sandra fick en bra bild tillsammans vi ser lite galna ut men det är vi ju oxå. :D


Man måste ju bara berätta att jag spelade på ett "plopp-hjul" och VANN!
Jag vann stjärnvinst vilket innebär j*vligt mycket chocklad(plopp)


Vi åkte även Flumeriden och då blev vi som sagt väldigt, väldigt blöta...
Från vänster bild 1: Daniel, Sahra                                              Från vänster bild 2: Sandra, Malin(jag), Jimmie

Fy F*n vad vi blev blöt... *Tips: Åk inte fem st i FLumeriden... man blir enormt mycket blöt.
Vi var hemma 23.00 och då blev det varma mackor med oboy till nattamat...

~*~~*~~*~~~*~~*~~*~~*~~*~~~*~~*~~*~~*~~*~~~*~~*~~*~~*~~*~~~*~~*~~*~~*~~*~~~*~~*~

På måndagen så var vi färdiga med Lisebreg och begav oss för att spela minigolf i långgolf-form... låter det krångligt...
kolla bilderna :D
Banorna är inte helt enkla att ta sig igeneom...



En del banor har Stora hinder och en del har bara backar och små gropar...
men kul var det :D


Efter golfen blev det en timmes bowling... det var roligt för vi spelade mot två som brukar spela på deras fritid och de var väldigt duktiga så det var svårt att komma upp i deras poäng men en riktig utmaning...
På kvällen så tyckte Sandra att det skulle vara kul och se om hon fick plats i hundburen så efter mkt kämpande så kom hon in och där satt hon fast...


På tisdagen så packade vi in oss i våran husvagn igen och sen begav vi oss hemåt... men innan vi var riktigt hemma mellanlandade vi i Halmstad på Östra stranden och gick en strandpromenad medans vi drack upp våran milkshake..
sen var vi hemma kl 22.00 det var en trevlig men fartfylld helg...
skulle gärna göra det igen :D

~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~

Tillbaka till nutid!

Idag så har jag spalat Tv-spel och jag fuskade lite men inte mycket... jag visste inte vart jag skulle g så jag kollade det på internet... man kan ju inte riktigt kalla det fusk men så var det :D
Imorn så ska jag ch Jimmie ut på krogen med min Kära kusin Jenny... vi ska ha kul som f*n hoppas jag...
På lördag blir det nog bio... hoppas jag... men jag får se om jag får låna bilen eller inte... får jag låna den kan jag lätt ta mig in till stan och kolla på Bio med Jimmie :D

Till min älskade Lenitha
Det är endast 11 dagar kvar tills ni kommer :D
Längtar, längtar, längtar :D
Love you puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback