Huvudvärk och åska

Nu regnar det igen, det har regnat till och från hela dagen, det blåser och det blinkar till ibland.
Pga det hemska väder har jag fått sådan jävulsk huvudvärk att jag trodde jag skulle svimma.
jag var tvungen att ta en tablett och sen gå och lägga mig i husvagenen för att få lite lugn och ro så jag kunde bli av med den.
Nu har jag ätit och vilat mig och jag känner mig lite bättre... jag hoppas att det kan komma ett regält åskväder så det rensar luften det är ju renare och frächare luft inne på ica än det är ute och hemma..
Imorn ska jag ringa till min mormor och se om hon vill att vi kommmer till henne på tisdag...
Jag, Jimmie och min bror ska åka dit.
Jag har frakallat lite bilder till henne sedan hon var hos oss i sommras, och jag tänkte jag skulle betala det till henne som ett grattis till atthon har lyckats vara rökfri i 10dagar....
Jag är såååå stolt över henne. :D

Nu ska jag gå och ta det lite lugnt framför tv-spelet eller något, får se vad jag hittar på...

Saknar dig baby.
Syns om 8dagar.
Jag längtar som bara den...
(fortfarande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback