I skåne

Just nu sitter jag i soffan hemma hos pappa i skåne och kollar runt lite på internet... (hittar inget... tyvärr)
Kan inte komma på något kul att hitta på... ska vara här i två veckor och fyra dagar till... men det är kul att få tröffa pappa lite i alla fall... synd att han jobbar på dagarna bara..
Tvätta är något som jag är dödligt less på just nu.
Det enda som jag har gjort idag är att tvätt... han kolla lite på tv emellan men annars bara tvätt, tvätt, tvätt..
men då slipper jag det en anna dag ;)

Imorn får man se vad som händer, det är i alla fall inget som är planerat så det blir nog en lugn dag.
Men nedräkningen har i alla fall börjat... Idag är det 12dagar kvar... jag och min http://guldiwa.blogg.se/ ha sååå kul..
men nu ska jag se om jag kan ta det lugnt och komma isäng i tid...
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback