Gårdagen och dagen...

Gårdagen blev inte alls som jag hde tänkt...
Det var som sagt mening att vi skulle skjutsa in mina tre pojkar och hämta dem men när jag och Mikka åkte hem från stan så skulle vi stanna vid ICA stubinen, och väl där så stängde jag av bilen så jag slapp ha den igång ända tills Anna-Banana skulle komma, när hon kom hade vi kommit fram till att min bil inte ville starta... Vi hade problem...
Vi frågade Magnus om han kunde hjälpa oss men det kunde han inte... Anna ringde sin kille ch han skulle ringa någon som skulle komma, men innan han kunde komma hade vi ringt till Forsell och han kunde komma så han var hos oss på tio min kanske... När han hade kommit puttade Anna, Mikka och Forsell på bilen medans jag satt i och försökte få igång den, det gick inte på första försöket men på det andra funkade det topppen.. haha
Vi kom till Ljustadalen och såg till atta vi ställde bilen så den skulle vara lätt att putta om den fick för sig att inte starta igen..
Vi kom in till Mari och det var en massa folk som jag inte kände och det var fullt med folk, så vi bestämmde oss för att ta en triåå till Bydalen och köpa redbull sen begav vi oss hem till Anna-Banana, Mikka böev bjuden på jäger och redbull medans jag fick lite mineralvatten, fanns inte så mycket annat som jag kunde dricka... ;)
När klcokan blev tolv skulle vi åka upp till domus parkeringen men då blev det inte så bilen vill einte starta igen!!!
Anna och Mikka putta på och bilen gick igång, vi kom upp till DOmus och ställde bilen i backe så de skulle slippa putta om det skulle bli så igen...
Vi gick in på TimråPuben och där träffade vi Petra, hennes kille Jonas och Cissi. Strax efter att de kommit så blev jag tvungen att åka in till stan, Jimmie och Jocke ville åka hem...
Jag satte mig i bilen och sen gikc den inte igång... det var bara att ringa tjejerna och de fick putta på... hehe...
In till stan och väl där hämtade jag 2 av tre pojkar. Jimmie mådde så dåligt att han var tvungen att spy.. han spydde ut ur bilen medans jag körde, han inte nes ställa mig in till vägkanten... Som tur var så var det bara i stan... inte någon annan stan som motorvägen det hade varit illa... haha
När han var klar åkte vi på MAX, jag och Jocke beställde mat och sen åkte vi direkt till Timrå.
Jocke fick bära sin fulla storebror in och hjälpa honom till toa, jag skulle skjutsa fler folk...
När jag kom tillbaka från det så ställde jag bilen utanför Anna och gick in dit en stund. När jag varit där en stund så ringde Madde till Mikka och frågade om hon kunde skjutsa henner från stan till ljustadalen, men Mikka hade druckt så hon sa nej men att jag kunde köra så det bestämmde jag mig för att göra...
När vi kom ut till bilen blev det dax att putta igen... Mikka putta jag starta, men denna gången gick det snabbt... =D sm tur var...
Innan jag hämtade henne i stan så stannade vi hemma hos mig och kollade till Jimmie så att allt var lugnt med honom... det var det så då åkte vi till stan och plockade upp Madde. Vi åkte mot Birsta och väl där svängde vi av och in mot Rusta, där tog Madde ut pengar så hon kunde betala mig...
Mikka hittade dessutom något intressant... en stor GB-glass-gubbe som hon tvunget skulle ha, hon skynda sig ut, jag fick öppna bagageluckan och Mikka slängde in den där bak... När vi kom till Ljustadalen så släppte vi Madde sen åkte vi till Anna igen och då var det bara Cissi kvar där, hon satt en stund till med oss och sen åkte vi hem ch jag hade vart smart och osmart, ställde mig i en backe, men där får man egentligen inte stå, tror jag stod max tio min... När jag vä kom hem hade jag Mikka med mig, hon skulle sova hos oss...
Hon bäddade till "sin" säng och då bestämde vi att vi sover i den båda två, så jag var in till min säng och hämtade mina sängkläder, kudde och täcke vill säga... Sen skulle vi sova, men det blev inte mycket sova, Mikka pratade om att ta Skoter-körkort, och jag blev väldigt intressard av det. Det kommer att bli vårt nästa äventyr...
Idag vaknade jag vid halv tolv och det var bestämmt att vi skulle åka in till Bisrta kl tolv... Men vi hann nästa bli klar till tolv, eller ja klockan var kvart i ett när vi åkte, vi lånade bil av Forsell, jag fick köra för Mikka kände sig inte så pigg på det med tanke på att hon drack igår...
Väl på Ikea köpte vi en ram till Annas present.. och sen köte Mikka frukost, två korvar med bröd... vilken frukost...
När vi kom hem fick vi order eller snarare förfrågan om att åka hem till Therese hon var hemma själv så henne var vi med till halv fem, vi körde Mikkas mammas bil till Stavreviken från Sörberge och tillbaka, det var en pigg liten bil kan jag lova., den gick jättebra...
Kvart i fem var jag hemma, gjorde mig klar för att jag och Mikka och Anna skulle ha tjejkväll hos Anna. vid halv sju kom Mikka tillbaka och då tog vi våra grejor och gjorde oss klar för att gå hem till Anna. Vi tog med Alkohol!!! inget mer...
Jag och Mikka mötte Anna utanför "Kebab house"  och vi gikc in och beställde mat...
Vi åt nere hos Anna och där fick hon sin present av oss oxå. Vi hade skrivit ut en bild på oss tre från fyra år tillbaka, vi var små ch vi var dessutom blond alla tre, det var ett bra foto, kul att Mikka kom på en idén. =D
När vi var hade suttit hos Anna ett tag ch försökt hälla i oss det vi hade så vi kunde springa upp på TimråPuben och checka läget...Vi gick upp vid halv elva men det var ingen där så vi gick ner igen till Anna och då hade vi Maja med oss... Satt där till klockan blev runt tolv, då begav vi oss upp fast denna gången var det bara jag, Mikka och Maja, Anna mådde inte så bra, hon fick stanna hemma...
På puben så mötte vi upp Petter, en kompis till Maja och mig... Jag träffar han inte så ofta som Maja men endå...
Vi var där till klockan bev två och de stängde... Efter det begav vi oss åt varsitt håll, Mikka hem till sig och jag och Maja nort till våra små hem på Södra...
När jag kom hem så gjorde jag mig klar för sängen men kände att jag har välfigt ont i huvudet så jag satt mig vid datorn och började blogga... Det tog tid att skriva allt men nu är jag äntligen klar och nu ska jag sova sååå himla gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback