Grinig och väldigt trött...

Det känns oms att det enda jag skriver nu på senaste tiden är hur trött jag är, jag får väl ta och skärpa till mig och sova lite mer än jag gör... =P
Dagen idag har inte gått så fort som de skull ekunna göra.
Det hela började ju med att jag skulle kolla på film med Mikka igår kvällv, så hon kom till mig för jag kunde inte gå någonstans hade såå himla ont i ryggen...
Hon kom och vi kollade på två avsnitt av desperate housewives, sen ringde Thomas och han pratade en hel del om allt och ingenting, sen kom vi på att vi skulle kolla på "Sex and the City filmen", har haft den på datorn ett tag nu men har bara inte kollat på den...
Så vi slog på den filmen och Thomas var kvar i luren och han komenterade filmen steg för steg i mitt öra, var lite roligt att höra...
När filmen var slut så var Thomas nästan framme i Umeå så vi la på och jag och Mikka sa hej då till varann och hon åkte hem. Jag gjorde mig klar för sängen, men pyjamsa och borstade tänderna, när jag kom till sängen så var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Så jag började messa med Mikka och Thomas, var inte skrivglad just då, men blev efter ett tag, då frågade han om han kunde ringa så det gjorde han och sen pratade vi om allt och ingenting igen... haha jag blev inte direkt tröttare, när klockan närmade sig fem så kom Jimmie och lade sig i sängen han var inte heller så trött och rätt var det var så sa Thomas vänta det ringer, vårat samtal blev då parkerat och jag somnade.. haha När klockan blev sex så kom han tillbaka til luren och sa, sover du och jag bara näe, inte än och sen sa han, nu är jag hemma men vi kan prata imorn. Så jag hade väntat kvar i luren helt i önödan.. haha lite komiskt var det me väldigt drygt.
Idag så skulle jag upp nio för jag skulle till Vård-Centralen och kolla mitt brännsår som jag fick när jag var hos Mia i veckan, det var ett vanligt brännsår sa de och  de satte dit ett plåster som var vattentätt och som ska sitta på tills på fredag då jag ska dit igen och de ska kolla på det.
När jag var klar med det åkte jag hem och kollade lite på film med Jimmie, jag höll verkligen på att somna i soffan så jag sa till Jimmie näe nu tar jag en tupplur och jag somnade fick sova en timme.. mellan kvart över två och kvart över tre.. sen hade jag bett Jimmie att väcka mig så jag inte skulle sova för länge.
När jag vaknade så kom Mikka hem till mig och vi åkte och lämnade av Sally Mikkas mammas hund i Sörberge sen böev det hem och laga mat. Mikka fick äta hos oss, böev kokt ris med bea-sås och stekt kassler. riktigt gott...
Medans vi åt så kollade vi på "Fäst vid dig" det var en rolig film. När den var slut så pkte Mikka hem och gjorde sig klar för att gå på bio med Cissi så jag satte mig vid datorn och skulle ta det lugnt, men det böev inte så Thomas ringde, han hade gjort en riktig tabbe.. =P Inget att skriva här...
Och sen kom vi in på ämnet att han sbart skulle jobba och han frågade om jag kunde följa med så jag sa får jag tänka på det, så jag bestämde mig för att följa med åkte ner till ICA och köpte mig en cola så jag kunde vara lite vaken i alla fall... haha
Men sen fick jag nyss et mess där det stod att jag inte kunde följa med för det var någon från hans jobb som skulle med... Så jag hade ställt in mig på det helt i onödan... typiskt mig...
Men men det kommer fler gånger.
Nu ska jag slå mig ner i soffan med en film eller två och kolla lite på dem. =P tills jag somnar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback