Kvällen...

Jag och Jimmie åkte iväg och tog en fika på cefé Charm, det var riktigt mysigt... har inte gjort något sånt tillsammans på länge...
När vi fikat klart åkte vi in till stan och skulle kolla på högtalare till bilen... men stället vi skulle kolla på var inte där... det hade flyttat...
Men jag får kolla på internet istället.
NÄr vi kom hem så hade vi handlat lite också, det vi skulle ha till middagen ikväll. När vi kom hem så var klockan runt fem och vi kom fram till att at det vi köpt till middag imorn istället och ta något vi hade hemma idag. Så böev det. När jag ätit gick jag upp till Mia och pratade med henne i typ tio minnter sen gick jag ner igen. De höll på att plugga när jag kom.
När jag kom ner så klippte jag klorna på Mysan, de hade blivit väldigt långa. Jimmie klagade på dem så jag blev tvungen.
Nu sitter jag vid datorn igen. har gjort det ett bra tag nu... ska snart gå och lägga mig tänkte jag, vill komma isäng itid så jag kan komma upp till jobbet imorn, i och för sig börjar jag inte förrens klockan halv två men jag vill komma upp itid i alla fall så man inte är så trött på jobbet...
Jag har fyra fantastiska helger framför mig nu... =D alla är inblandade med min fördelsedag som är om 15dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback