Måndag igen...

Idag klev jag upp tio, men jag var tvungen att bli väckt två gånger av Thomas, han ringde hav tio och sa till mig att kliva upp men jag orkade inte, jag sov igen till klockan blev tio och han ringde igen och så klev jag upp. pratade med honom tills jag vaknde sen slängde jag mig i duschen och gjorde mig snygg och fräsch... =D
Halv elva ringde jag Mikka och såg till så att hon skulle vakna men då var hon redan vaken så gjorde ingen nytta då jag ringde. Hon kom bort och hämtade bilen halv tolv och då lånade hon även isskrapan...
Sen åkte hon iväg. Jag har nu varit hemma och städat lite smått, sprungit runt och plockat... Nu ska jag strax åka och inhandla lite fler ingridieser till min fortsatta bakning...
Ikväll blir det nog bara lugnt, ska sova tidigt så jag orkar med morgondagen..=D Jag ska även kolla på Desperate Housewives och se om det är något spännade och intressant i detta avsnittet. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback