Pappa har kommit!

Idag klev jag upp kvart i nio för min pappa hade ringt ch väckt dig halv nio, jag skulle åka in till stan och hämta dem kvart i tio. Tio i nio ringer Micke och frågar om jag kan skjutsa han till stan, jag gick med på det så det bev att vi åkte tio minuter tidigare, så jag kunde åka och plocka upp en kille till och sen skjutsa dem till stan. Vi hann som tur var till stationen innan pappa och Anni hade klivit av tåget.
De kom in med tåget tio i tio, när de var framme så packa vi in oss i bilen och åkte till ICA MAXI och handlade lite som vi skulle ha inför helgen... det var två påsar med mat och småplock.. Men det blev lite grejor, efter det åkte vi hem och vilade oss lite, drack kaffe och fikade bullar. När klockan närmade sig ett så åt vi en lunch och efter det gick jag och pappa ner till Bolaget och handlade lite inför ikväll och imorn...
När vi kom hem igen så spelade vi lite spel och umgicks, pratade om hur det var där nere och allt... =D väldigt trevligt..
När klockan närmade sig halv fem så pkte vi in till Birsta och kollade lite, jag tankade även. När vi hade kommit in till Birsta så kom jag på att jag hade glömt telen hemma, vilket var väldigt tragiskt... men jag överlevde. När vi hade kollat klart på Birsta åkte vi in till stan, hade bokat bord på Norrlandskällaren, pappa bjöd oss på mat, vilket var väldigit snäll, det uppskattas...
TACK PAPPA!!!
Vi åt Entrecoté med klyftpotatis... mmm mumsigt.. till efterrätt blev det bananasplitt.. ännu godare.. =D
Halv åtta åkte vi från stan, fast innan vi lämnade stan så pkte vi och kollade runt lite. Det var himla trevligt..
När vi kom hem så satt vi oss och kollade lite på TV, det blev idol.. Jag följer inte det direkt man Anni följer det så vi kollade på det, sen blev det dax att sova för de äldre (pappa och Anni), jag gick då på en promenad med Maja och Tyra, det var väldigt trevligt att få komma ut och röra på isg lite. Jag har just kommit tillbaka och ska värma mig lite framför TV:en med Jimmie, vi ska kolla på ett avsnitt av Stargate SG1 tänkte vi, sen blir det nog sängen för oss också, ska upp i tid imorn så vi kan göra något kul, kan bara inte komma på vad än, men det löser sig nog =D
Imorn kommer även mamma och Tommy hit och ska äta middag med oss..
Så morgondagen kommer att bli väldigt spännande...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ofc att de är =)

2008-11-29 @ 21:53:18
URL: http://lillvickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback