Roadtripp till Hudiksvall!!

Idag har vi varit till Hudiksvall och härjat. Vi åkte från Södra köpmangatan nio på morgonen.. Då begav vi oss mot Birsta för att tanka, det blev tankat och sen åkte vi vidare till Statoil i Gnarp, där bytt vi förare, jag körde från Timrå till Gnarp därifrån körde Mikka hela vägen ner till Hudiksvall och ända fram till Albert och Herbert.
Vi var framme vid affären runt halv elva strax efter det någon gång. Det var en bra resa ner. Jag tog så klart några bilder på vägen ner och några på vägen upp.... Självklart!
Inne på Albert och Herbert så fanns det nästa hur mycket som helst, fanns en massa småplock och en massa större grejor. jag Köpte en hel drös med grejor. Ljuslyktor, salt- och peppar-kar, Julklappspapper, julklappsetiketter, handdukar till badrummet, spislock, fryspåsar, "julklappar" vilket jag inte kan berätta här, och lite annat.
När vi var klar där skulle vi hitta till Dollar Store och det var faktiskt väldigt enkelt och vi var in dit och skulle hitta en massa saker oxå. =D Vi gick runt väldigt länge och jag köpte lite julgodis, våtservetter, örhängen, strumpor, advetsljus, äggskärare, ljuslyktor, ännu mer julklappspapper, och så klart "julklappar"...
När vi hade gått omkring ett bra tag bestämde vi oss för att ge oss åka och käka så vi betalde våra grejor och sen åkte vi ner till McDonalds och där åt vi sämsta maten jag någonsin fått på McDonalds i hela Sverige. Hamburgarna var brända och sega, stripsen var för salta och hårda, ketchupsburkarna var slut så man fick påsar, lätt att doppa strpisen i det då =O Colanmaskinen var slut så vi fick en burk vilket var mindre än vi hade betalat för och dessutom så var den varm...
Inte en chans att jag äter där igen...
På vägen hem körde jag från Hudiksvall till Gnarp sen bytt vi där och Mikka körde till Mamma där vi pratade lite och bestämde grejor angående nästa vecka, när vi var klar där åkte vi in till stan och tänkte mellan-landa men så blev det inte. Vi åkte till Birsta och Mikka beställde hem en fläktrem till sin bil och jag fick provsitta min Audi som jag gillar så mycket, den var helt underbar... Väl klara med det åkte vi till Timrå och släppte av Maja och hennes grejor och vi bar in allt som jag hade köpt och efter det så bestämde vi oss för att åka till Birsta och ta en kaffe vi bjöd med Thomas med det slutade med att han fick köra för han ville inte åka med Mikka. Tog hans bil och köpte en varsin kaffe och tog det lite lugnt på Birsta och efter det gick vi på HM och köpte lösnaglar och hårfärg till Mikka.
Vi åkte sedan hem efter det och nu sitter vi och gör inte så mycket väntar på att Småpojkarna ska bli klar så vi kan åka in och möta dem någon gång....

BILDTAJM!!
1. På väg till Hudiksvall
2. I bilen Malin (jag) och Maja
3. I bilen Mikka kör
1. 2. 3.

4. Dollar Store
5. Dollar Store igen
6. McDonalds
4. 5. 6.

7. Mikka med rosa sockervadd
8. Maja med blå sockervadd
9. Malin (jag) med gul sockervadd
7. 8. 9.

10. Trams i bilen med Malin (jag)
11. Trams i bilen med Maja
12. Trams i bilen med Mikka
 10. 11. 12.

13. Intrumentbrädan OBS! spolarvätskelampan lyser
14. På väg hem
15. Möte utanför OKQ8 på E4:an
13. 14. 15.

16. Maja läser tidningen
17. Maja har fastnat i godislocket
18.17min kvar till MAX snart hemma =P
16. 17. 18.


DAGENS BILD:
Mikka slängde sig i mjusdjurkorgen på Dollar Store och kunde inte ta sig upp!

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Haha, nästa gångvill jag följa med :P

2008-11-13 @ 23:05:43
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback