Tisdag...

Måndagen var lång som bara den... Det började med att jag var vaken väldigt länge på söndag kväll och sen klev jag upp halv tio och gick till TimråBo... skulle prata med dem om e bortatppad nyckel. Det gick bra, jag fick köpa en ny nyckel, kostade bara 150kr så det var inte så farligt. När jag var klar det det gick jag till domus och handlade lite sen gick jag upp till Mikaela och åt lite melon hos henne, sen ringde hon till Forsell och ville låna bilen så hon kunde åka någonstans. När Mikka var klar s skjutsade hon mig hem så jag kunde göra mig klar och efte det så gick jag på ett möte med föräldrarna till killen som jag ska vara kontaktperson åt.
Jag var sååå himla nervös. jag visste inte vad jag skulle säga och jag visste inte om de skulle fråga något eller så.. Men mötet gick bra och vi kom fram till att de skulle höra av sig till mig när de hade pratat med killen.. =D så kunde vi bestämma vå första träff.
På kvällen så gjorde jag inte så mycket.. var lite med Mia, sen ringde Tommy och sa att nu kan vi fixa bilen, så vi åkte ut till Midlanda och Jimmie fick laga bilen, han bytte min startmotor. Nu funkar bilen mycket bättre än i fredags...
Då jag fick putta den som jag skrev haha...
När vi kom hem var det planerat att jag och Mikaela skulle se på Desperate Housewivies, men när jag var på väg tillbaka blev Mikka irriterad på mig för att hon var arg på någon annan... Jag frågade flera g¨nger vad det var men det var inget sa hon, fortsatte vara sur... Det är f*n inte roligt att någon blir dur på en för något som man inte gjort...
Så när hon känner att hon vill berätta gör hon det... Så himla kul är det då inte att bli behandlad så... Jag tar faktiskt illa upp om man gör så...
Det slutade i alla fall med att jag och Maja kollade på Desperate Housewives utan Mikka för hon skulle inte se sa hon... Sen var vi med Mia en stund och efter det så var vi nere hos mig pch jävlades med mina kontakter på msn... Maja skrev och jag fick vara tyst.. enda gången jag fick svara var om de frågade någor personligt som hon inte kunde svara på... =P
Det blev väldigt intressant...
När klcokan närmade sig tolv gick jag och la mig och Maja gick hem...
När klockan var halv ett ringde Per "webbdesigner" Modin till mig... han ville komma förbi och säga hej då, eftersom han åkte till Stockholm imorse.., Vi pratade om allt möjligt och sen blev det att vi satt i bil och pratade och planerade lite... Vi kom fram till att jag ska åka ner till honom  Stockholm snart så jag kan få se hur han bor.. =D skulle vara så himla kul =D
Jag får se när det blir men ner ska jag i alla fall =D=D=D
Jag kom i säng hav två, två någon gång... Klev upp halv tio och åkte iväg med Jimmie klockan tio.. vi var tillbaka runt tolv och nu ska vi åka igen... ska ta en mysig fika tillsammans någonstans... =D
Ikväll får vi se vad som händer... en film kanske eller nått.. =D

RIP ...Saga...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. :) Det känns bra. I början av graviditeten sa jag att jag aldrig skulle lessna på att vara gravid, men dra mig baklänges vad less jag är nu. :P Nu vill vi bara att h*n ska komma någon gång så att jag också har någonting att göra om dagarna, hehe.

Hur är det med dig?

2008-11-04 @ 17:41:16
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback