Vaken halva nätterna!!!

Ja nu sitter man vid datorn igen och skriver...
Idag har jag ine gjort så mkt... jag sov hos Mikaela inatt så jag klev upp tilv och då åkte vi till Skönviksbacken och hämtade lite grejor till Mikaelas mammas restaurang. När vi hade packat in allt i bilen åkte vi dit och Mikaela började ställa upp allt och diska det i en sådan stor maskin... Jag hjälpte henne en hel del... När vi var klar då så kom det en man och hämtade en smörgås tårta som de hade beställt från Ebbas i Sörberge... Efter det så åkte vi hem till Mikaelas mamma i Stavreviken och tog en kopp kaffe (Mikka i alla fall). Efter det åkte vi till Birsta med Mikkas lillasyster och hennes kompis väl där kollade runder lite, väl där så fick Mikka en svimmningskänsla och blev tvungen att sitta ner så då gjorde vi det i fotöljerna utanför Cubus... När vi gick därifrån så kom hon på att hon hade tappat telefonen... Så vi skynda tillbaka och kollade men hittade den inte.. Vi gick då till Informationen och sa till men ingen telefon hade kommit in... Vi gick tillbaka och kollade igen ringde telefonen och så men vi hittade den inte förrens Mikka vände upp och ner på hela fotöljen (nästan). Vi begav oss då till Ikea och åt mat, vi var väldigt hungriga... Efter det skjutsade vi hem Mikkas lillasyster med kompis och åkte till mig och kollade på tv... Efter det så åkte vi till McDonals på Birsta och tog oss ett nattsnack, vi kom därifrån runt elva... När vi kom tillbaka så skulle jag prata med Thomas men han var som bortblåst, telefonen hans hade inget batteri och han var inte hemma.. Efter ett tag så kom han hem och då kunde jag prata med hanom morgondagen, vi kom fram till en hel del... Men det kan man skriva m imorn...
Just nu så ska ja göra mig redo för sängen och försöka sova lite så jag orkar upp imorn.. Jag hoppas att jag inte sover för länge så jag inte kommer iväg eller upp... haha det skulle vara något det, man planerar och sen försover man sig.. inte det minsta kul... Men jag får sova så mkt jag hinner nu i alla fall...
För imorn blir det äventyr med lastbil =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback