Min bil!

Nu kommer min kära dokumentär, trots att bilen inte är klar, får skriva in en fortsättning sen.


Det började med att  Jimmie skulle skära bort en bit plåt runt vindrutetorkaren på baksidan av bilen. pga att det var rost där.


När det var gjort såg det ut så här, ett stort hål på baksidan av min bil :O


Då var det dax att hitta en lagom stor plåtbit som man kunde svettsa fast för att få det snyggt.


Här hade Jimmie börjat svettsa och försökt få biten att passa bra.


När jimmie hade svettsat en stund så blev det så varmt på bakluckan att HELA RUTAN EXPOLDERADE!!!


Som tur var, var det toning på insidan och rutan trillade inte in eller ut, vi tejpade på utsidan så att glaset skulle vara kvar när jag körde.
Så nu ser min bil ut såhär tills vidare.

Men det roligaste hände mitt i veckan nu Tisdag eller onsdag, mammas Tommy ringde mig och frågade om jag ville få min födelsedagspresent nu... Jag blev som sagt jättechockad och sa visst men jag fyller ju inte år förrens i november..
När han kom... fickjag en ny bakruta :D:D:D:D:D
Så nu ska vi fixa det i helegn så att den blir som ny. dp lägger jag in en snygg bild på det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback