Sömnig....

Just nu sitter jag vid datorn och tänkte jag skulle stänga ner den så den oxå får sova något. Den har varit igång hela dagen. hehe :D
Idag har vi tvättat, Jimmie var hemma idag, sen mellan allt tvättande så pkte vi till City Gross och handlade lite små saker som vi skulle ha, på vägen tillbaka åkte vi in på MediaMarkt och skulle kolla på en telefon som jag vill ha, men den hade inte kommit in än, troligtvis kommer den in i slutet på veckan.
Jag får se hur det blir med den saken.
Imorn ska ska jag inte göra så mkt, jag har absolute ingenting planerat men jag  skulle tro att det blir en film med Mikaela, hon kommer ju hem imorn. Kanske träffar Anna en sväng med om jag hinner skulle vara kul :D
Igår jobbade jag på Laggaberg skola, de ringde mig i fredags och frågade om jag kunde komma och vara på fritids det var kul, när jag väl var där frågade de om jag ville komma igen nästa vecka och jag som inte har något planerat då tackade vänligen ja.
Jag ska även ringa till H-sand imorn och se om en tjänst jag har sökt har blivit tilldelad, har den inte det har jag kanske fortfarande en chans på den, har ju skcikat in mitt CV så jag hoppas på det bästa... 
På fredag sker dommen, Jimmie ska ha möte med arbetsledaren från Luleå och någon på arbetsförmedlingen och då ska de prata om hur det har gått i den gångna veckan och förhoppningsvis vill de ha Jimmie på jobben som de ska gör resten av året och efter det och då får han jobba mycket vilket vi hoppas starkt på :D
Men det får vi veta på fredag.

På fredag är det den 3okt, så nu får du allt börja bli nervös Mikaela för då smäller det :D
Klura inte för mycket på vad som händer då får du gråhår...
Men vi ska ju bara ha en lugn kväll hemma med Tacos så det är inget att vara orolig för.
;)

Sötaste jag sett på länge :D
 
Mina små älsklingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback