Onödigt vetande...

... eller onödingt läsande..

1. Hur gammal är du om fem år? *Snart 25 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? *Med min älskade Jimmie
3. Hur lång är du? *169 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? *Asterix och Obelix på Olympiaden
5. Vem ringde du senast? *Sonny
6. Vem ringde dig senast? *Mikaela From 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? *Det var Mikaela som skrev "Ok ;)"
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? *Absolut SMS, det är ju gratis.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? *Ja sedan 2000
10. När såg du senast din mamma? *I fredags
11. Vilken ögonfärg har du? *Blå
12. När vaknade du i dag? *Vid halv elva någon gång 
13. Vilken är din favoritjulsång? *Gillar många, kan ingen speciel just nu.
14. Vilken är din favoritplats? *Med Jimmie, var som helst med Jimmie.
15. Vilken plats föredrar du minst? *Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? *Vi har förhoppningsvis flyttat närmare stan och jag har fortsatt med mina studier. Haha
17. Vad skrämde dig om natten som barn? *Alfons Åberg
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? *Hål i väggen på kanal 6
19. Hur stor är din säng? *180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? *Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? *Hmmm det varierar.
22. Hur många kuddar har du i sängen? *Så många som möjligt men just nu två. haha
23. Hur många landskap har du bott i? Två stycken, Skåne och nu Medelpad.
24. Vilka städer har du bott i? *Hässleholm, Osby, Sundsbruk, Timrå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? *Tjocksockar  såå mysigt..
26. Är du social? *Det hoppas jag att jag är, jag tycker det i alla fall.
27. Vilken är din favoritglass? *Piggelin, twister eller annan iglass hihi
28. Vilken är din favoritefterrätt? * Äppelpaj med smuldeg.
29. Tycker du om kinamat? *Japp

30. Tycker du om kaffe? * Näe det gör jag verkligen inte!
31. Vad dricker du till frukost? *Multivitamin
32. Sover du på någon särskild sida? *Jag ligger nog aldrig stilla, men aldrig magen.
33. Kan du spela poker? *Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? *Jaaa :D
35. Är du en beroendemänniska? *Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? *Ja, min lillebror. Fick honom i födelsedagspresent när jag fyllde två år.
37. Vill du ha barn? *Ja någon dag skulle det vara en underbar sak att få men inte för tillfället.
38. Kan du några andra språk än svenska? *Engelska och lite teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? *Näe aldrig, som tur är.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? *Havet, men inte västkusten, hatar maneterna.
41. Vad spenderar du helst pengar på? *Restaurangbesök och något som jag och Jimmie kan ha nytt av tillsammans.
42. Äger du dyrbara smycken? *Har ärft ett set av min mormor men vet ej vad det är värt.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? *One tree Hill Älskar jag, även Kyle XY och Eureka.
44. Kan du rulla med tungan? *Hm, hur menar man då :o

45. Vem är den roligaste människan du känner? *Jag själv. haha :D
46. Sover du med gosedjur? *Bara Katten
47. Vad har du för ringsignal? * Det beror på vem som ringer, Troligast Lars Winnerbäck
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? *Ja, självklart.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? * Min mobil och musmattan.
50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? *Byta? men fylla på kan jag
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? *Näe inte än, har bara haft körkort i 4månader.
53. Vilken var den senaste boken du läste? *Harry Potter om och om igen 
54. Läser du någon dagstidning? *Metro är topen men även Sundsvalls tidning ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? *Nej
56. Dansar du i bilen? *Hur gör man då? :o men jag sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? *Rix
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? *Vilken tid jag ska träna och börja jobba imorn.
59. När var du i kyrkan senast? *Oj oj oj, det kan jag inte komma ihåg.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? *Hm skulle tro att det var fyra nätter men vi hade husvagnen också, de andra sov i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback