Utmaning!

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Amanda. Näe det har jag nog inte.

Vad har du för relation med nummer 20?
Cissi i Kristianstad, mamma till en av mina kompisar

När ska du träffa nummer 30?
Extra kortet, haha, ALDRIG!

Är nummer 18 söt?
Checkers inte enligt min åsikt.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Annika -jobbet, väldigt trevlig, och alltid glad.

Gillar du nummer 14?
Ja, vi ska köpa hans lägenhet, Björn.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja, varje gång jag jobbar, Anders.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
När hon kommer hem till sin pappa, Emma från skåne.

Är du nära vän med nummer 23?
Ja det skulle jag säga, bästa kompisar i skåne, Emelie, Engdahl

Har du gått på bio med nummer 4?
Andreas Axelsson. Inte den senaste tiden vad jag kan komma ihåg.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Det beror på hur man definerar gå ut, inte dejt men annars är det okej, Forsell

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Angelica, träffas knappast

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anne, från skolan, Självklart!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Emma, en kompis fån skolan i härnösand, väldigt bra kompisar anser jag.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Träffa, mer än någon annan, Emma från skånes gamla nummer.

Vad är det bästa med nummer 8?
Anna-Karin(Ankis), en helt underbar kompis.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Carina.B Jadå varje helg, eller nästan i alla fall.(fyllechaffis till henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback