I snabba drag...

Det har hänt så himla m,ycket på den senate tiden så jag vet inte ens vart jag ska börja, men idag har i alla fall jag och Olle varit på Birsta City och shoppat järnet... =P
Nu sitter vi hemma hos Peter och Ska hitta på något kul =D
Vi har inte riktigt kommit under fund med vad men det kommer ävl till oss när vi minst anar det =P

Allt jag kan skriva nu är att allt är nästan som det ska och imorn är det fest...
För en gång skulle ska jag nog dricka, =P det kmmer att bki väldigt trevligt, det blir inte där jag trodde att vi skulle vara med det kommer att bli fest i alla fall, men än så kan jag tyvärr inte säga...
Ser verkligen fram emot att du ska komma Gustav, ser fram emot det =D
Vi ska ha kul som bara den imorn =P

Ha en trevlig kväll allesammans..
Nu ska jag vara lite social med Gänget, det klev nämligen in 4 kilar genom dörren vet inte vilka det är.. haha men det får jag väl se snart när jag hälsar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback