Städa...

...är verkligen inte allas roligt..
Speciellt inte när man har stökat ner så himla mycket som vi har, det är totalt kaos hemma hos oss nu men det kan ju bero på att vi håller på att rensa och slänga ut en massa skit som man inte behöver då man ska flytta... =P

I helgen var det en massa saker som hände!
I fredags var jag och Olle hos Peter och Sandra på kvällen sen åpkte vi in till stan, men jag var lite rädd att bilen inte skulle starta så jag stängde inte av den. Men efter ett tag träffade vi Malin och Andreas, så jag bestämmde mig för att stänga av den, vilket var det dummast jag har gjort på länge. =P
Sandra Hessling ringde mig vid hlav två och frågade om jag kunde hämta henne så jag tänkte at det gör jag =P
MEN!!!
Jag fick inte igång bilen...
Jag och Olle skulle aldrig klara av att putta igång bilen själv så vi bad Malin om hjälp, så där var vi, jag Malin och Olle och skulle putta igång min gamla ford (måste byta batteri).
Det gick inte så bra till början men sen när vi puttade andra gången så gick den igång... Haha, sncka om att vi hade roligt åt oss själva då.. Alla andra som var där måste oxå haft väldigt roligt åt oss.. haha men vadf gör man inte för att underhålla =P
När vi kom tillbaka till stan var det typ ingen kvar, men sen träffade vi någon som jag inte träffat på länge, vi stod och pratade ett tag och det slutade med att vi åkte en sväng med honom.... Olle blev helt tills sig hon får ju adrenalinkick av att åka fort och liknande så det bar ut på mototvägen och sen hem igen, men snabbt gick det i alla fall... =P
Olle var skapligt nöjd efteråt, så vi tog en varsin Cheesburgare sen begav vi oss hemmåt för att sova =P

Dagen efter lördagen var väldigt mycket i Kaos, Jag fixade alkohol till Maja och Jimmie, Jocke hade redan, jag skulle ha hämtat Gustav men han kom själv men egen skjuts. =P
Och när vi väl skulle bege oss bort till Madde för att hon skulle få sin födelsedags/inflyttningspresent så kom Sandra och Peter på motorcyckel så de följde med de oxå =)
Vi var in och grattade henne umgicks lite, sen åkte Sandra coh Peter hem för Sandra var förkyld, runt halv nio tiden åkte vi oxå bort till Peter och Sandra, det var inte alls så himla roligt på hennes så kallade "fest".
Alla gör ju sina misstag...
När vi kom till Sandra och Ptere, var det jag, Jimmie, Jocke, Gustav och Maja...
Peter och Sandra var redan hemma, sen kom det några från Peters folksida, Några kompisar till mig och Sandra sen var det fest i fulla muggar, jag tror Maja var fullast.. haha
Det var ganska roligt att se.. Hon sa det oxå att hon hade så himla roligt och skulle gärna komma på en fest till hos Peter... Men hon var ganska full... =P
När klockan närmade sig två skjutsade jag hem tre stycken från festen sen kom jag tillbaka och vi resterande åkte in på MAX och käkade, det var väldigt trevligt, Peter bjöd mig, Vilket jag uppskattar väldigt mycket eftersom jag fick pengar igår. =P
TACK PETER!!!

Idag kommer Olle hit och vi ska tvätta hon kunde inte få tag i någon tid hos sig så hon lånar tvättmaskin hos mig =P
Efterdet så ska jag troligtvis fixa min dator som jag skulle ha gjort igår, men jag fick aldrig tillbaka skiva som jag lånat ut, så jag hoppas på att jag får den idag, annars måste jag köpa en ny... =/

Tyvärr så bråkar min externa med mig så jag får be om tåla mod då de gäller bilderna från lördagen... Men de kommer sp fort jag fixat externa hårddisken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback