Vårtecken...

I veckan har det hänt massor jag orkar inte skriva med allt, men i snabba drag då...
Onsdag: Var med Niklas och gick på Birsta, när jag kom hem var jag med Olle hjälpte Forsell med sin bil och sen blev det väldigt långa timmar, men jag och Olle kom fram till att vi kör en uppesittar natt... vaken hela natten och hela nästa dag... =)
Vi lånade Sandras bil, åkte in till stan med Olle och Madde, vi gick på Irish och träffade lite olika människor, var väldiugt trevligt sen åkte vi opch käkade innan MAX stände vid två, sen bort till Sandra en snabbis, sen hem med Madde och jag och Olle åkte tillbaka till stan eller rättare sagt Haga, var på efterfest =P
Vi var där tills vi skulle hämta Sandra kvart över sju sen hem så vi kunde skjutsa Jimmie till jobbet. Efter det åkte vi till McDonalds och tog en frukost. =P och tillbaka till Haga på efterfest, Sandra följde med =P
Jag och Sandra åkte därifrån tio, Olle stannde. under dagen hemma så packade jag lite grejor för vi har juu hittat en ny lägenhet nu så då blir det snart flytt =D
Runt sextiden på kvällen så gick vi hem till Madde för hon hade kalas. =) med tårta och kakor. =P
Olle var kvar på "efterfesten" tills idag... haha vet inte ens när hon kommer hem =P
Fredagen så sov jag längre än jag hade räknat med och sen gjorde jag mig klar för att skjutsa hem mamma haöv tolv sen hem och göra mig klar för att åka och äta på Kina istan, vi skulle Fira min "faster" för hon fyllde år. =P
Efter det blev det tårta hos henne och sen åkte jag och Jimmie till Sandra så hon kunde skjutsa hem oss innan hon skulle på jobbet. =)
Fredagskväll blev spenderad på OLearys i Timrå med Jimmie, Tommy, Niklas och jag... var en väldigt trevlig kväll...
Idag har jag varit med E*** som jag är ledsgare åt, vi var ut och gick sen kollade vi på talang 2009...
Bästa klippet jag sett är ju bara knäckebröddansen... haha så himla bra =P



Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och äte lite lunch.. kan ju vara bra att göra det så man inte går och är hungrig. =P

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ja det tycker jag =) Nu ska jag bada katterna... lär få ont sedan... hihi

2009-04-18 @ 16:37:09
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hej! Jag struntade i att bada dem... borstade dem istället, fick bort en fotboll med hår typ :S usch... Ok, vad äre för fel på bilen din? Jo då, jag jobbar kvar på telia.. du då?

2009-04-19 @ 20:20:43
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Kamremmar är duktiga på sådant har jag hört ;)Nej jag hari nga jätte planer inför helgen.. :P Ska hänga upp hyllor, bjuda pappsen på middag.. du då?

2009-04-21 @ 08:00:14
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Aha, låter skoj.. fina saker mamma din hade köpt år dig i usa.. :) satt o glodde på din blogg nu. :) Gillade särskillt tröjan, en riktig molle tröja ;)

2009-04-21 @ 11:57:23
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback